اخبار, تلفن همراه

گوشی ردمی 8A Dual ، نسخه ارتقا یافته ردمی 8A با دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی ردمی 8A Dual

گوشی میان رده ردمی 8A که در سپتامبر گذشته معرفی شده بود  امروز در یک نسخه به روز شده با نام ردمی 8A Dual به صورت جهانی با قیمت عالی معرفی شد.

همانطور که از نام آن مشخص است ، ردمی 8A Dual با یک دوربین دوگانه در پشت قرار گرفته است که ترکیبی از ماژول های سنسور عمق 13MP اصلی و 2MP است. برای عکسهای سلفی و تماسهای ویدیویی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در جلو با حالت پرتره دریافت می کنید.

ردمی 8A Dual با سه دوربین

گوشی ردمی 8A Dual

ردمی 8A Dual با صفحه نمایش در حدود 6.22 اینچ با وضوح HD + LCD ساخته شده توسط Gorilla Glass 5 محافظت شده است و پنل پشتی دارای طراحی Aura XGrip Design برای دستی بهتر است.این تلفن هوشمند همچنین دارای یک پوشش P2i است بنابراین نیازی به نگرانی در مورد رسیدن آب به آن نیست.

ردمی 8A Dual با اسنپدراگون 439 ، دوربین دوتایی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

در قسمت داخلی ، ردمی 8A Dual دارای یک Snapdragon 439 SoC است که با رم 2 یا 3 گیگابایتی جفت شده است. این تلفن هوشمند دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD نیز وجود دارد که امکان ذخیره سازی آن تا حداکثر 512 گیگابایت را فراهم می کند.


محصولات مرتبط:


تغذیه بسته بندی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C با 18W شارژ می شود ، اما این جعبه تنها شامل یک شارژر 10W است. در قسمت خوب ماجرا، تلفن از شارژ معکوس پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های ردمی 8A دوال می توان به AI Face Unlock ، رادیو بی سیم FM و VoWiFi اشاره کرد.

گوشی ردمی 8A Dual

ردمی 8A Dual در نسخه 2 GB / 32GB با INR6،499 (90 دلار / 84 یورو) قیمت دارد و برای INR500 (7 دلار / 6 یورو) 1 گیگ رم اضافی نیز دریافت می کنید.

این گوشی در رنگ های خاکستری Sky White ، Sea Blue و Midnight Gray است و از ساعت 18 فوریه بعد از ظهر به وقت محلی از طریق سایت رسمی شرکت ، فروشگاه های Amazon.in و Mi Home ، در هند به فروش می رسد. همچنین به زودی از طریق سایر فروشگاه های خرده فروشی آفلاین در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *