اخبار, تلفن همراه

گوشی ردمی 8 شیائومی با باتری 5000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

شیائومی ردمی 8

گوشی ردمی 8 شیائومی که یک گوشی ارزان قیمت به حساب می آید امروز با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت معرفی شد. این گوشی نسل جدیدی از سری گوشی های میان رده اقتصادی عرضه شده توسط شیائومی است.

شیائومی ردمی 8A حدود دو هفته پیش رونمایی شد که می توان آن را به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های میان رده بازار نامید. حالا ردمی که شرکت زیر مجموعه شیائومی است، از گوشی جدید شیائومی ردمی 8 پرده برداری کرد که سری جدید و ارتقا یافته گوشی ردمی 8A با باتری بزرگتر و دوربین بهتر است. مشخصات فنیm, این دو مدل مشابه یکدیگر است٬ اما شیائومی در این نسخه‌ی جدید از بدنه‌ای شیشه‌ای با طراحی جدید “Aura Mirror”٬ یک دوربین اضافه‌تر در پشت و پیکربندی حافظه‌ی بهتر استفاده کرده است.

در جلو یک نمایشگر 6.22 اینچی اچ دی پلاس از نوع IPS LCD با یک بریدگی در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f/2.0 قرار دارد. در پشت نیز یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی Sony IMX 363 با دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.4um دیده می‌شود. سنسور ثانویه٬ یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین از فناوری تشخیص صحنه هوش مصنوعی با قابلیت شناسایی 33 موقعیت مختلف از جمله حیوانات خانگی وجود دارد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر ماژول دوربین این گوشی‌ها دیده می‌شود.


محصولات مرتبط:

 


از نظر مشخصات فنی ، گوشی شیائومی ردمی 8 با پردازنده اسنپدراگون 439 که همسان با ردمی 8A است مجهز شده، همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد. از سوی دیگر یکی از بهترین قابلیت های موجود روی گوشی ردمی 8 را می توان باتری 5000 میلی آمپر ساعت آن نامید که می تواند تا سه روز مداوم گوشی را در حالت پرمصرف نگهداری کند. هر چند که این باتری می تواند با یک شارژر 18 وات فست شارژ کار کند اما مشکل اینجاست که تنها یک شارژر 10 وات معمولی در باکس قرار داده شده و باید شارژر فست شارژ را به صورت جداگانه تهیه کنید. از دیگر قابلیت‌های این دیوایس می‌توان به رادیو FM بی‌سیم٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون٬ مادون قرمز و بدنه‌ای با مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

قیمت گوشی شیائومی ردمی 8

ردمی 8 در سه رنگ آبی٬ مشکی و قرمز و با قیمت پایه‌ی 112 دلاری برای نسخه‌ای با رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته یک نسخه‌ی قدرتمندتر با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد که 126 دلار قیمت خواهد داشت. تاریخ عرضه‌ی این گوشی 20 مهر اعلام شده است.

به نظر می رسد که هم سری ردمی 8 و هم ردمی 8A با قیمتی زیر 2 میلیون تومان وارد بازار ایران شوند. باید تا ماه آینده منتظر عرضه این دو گوشی با کیفیت و ارزان قیمت شیائومی بمانیم.

نظر شما در مورد گوشی های شیائومی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *