اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید گلکسی ای 60 سامسونگ رونمایی شد

گلکسی ای 60

سری جدید گوشی های میان رده سامسونگ، گلکسی ای 60 رونمایی شد. این گوشی با یک نمایشگر بدون حاشیه و کاملا یک دست به همراه یک حفره برای دوربین سلفی و دوربین سه گانه فوق العاده قدرتمند، به نمایش در آمد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید و اطلاعات سخت افزاری، مشخصات فنی و طراحی ظاهری گوشی را برای شما بررسی کنیم.

گلکسی ای 60

سامسونگ نیز پا به پای هواوی گوشی های میان رده و پرچمدار خود را یکی بعد از دیگری رونمایی می کند. این شرکت هفته های گذشته پر و پیمانی را داشته و بیش از چند سری گوشی های میان رده را رونایی کرده است. امروز نیز سری جدید از گوشی های A خود را به نام گلکسی ای 60 به معرض دید عموم گذاشت، هر چند که همه محو تماشای گوشی گلکسی ای 80 هستند، اما گلکسی ای 60 نیز دست کمی از این گوشی ندارد.

گلکسی ای 60 یکی از سری گوشی های میان رده ای است که امروز سامسونگ به همراه سه سری دیگر به نام های ای 80 ، ای 40 و ای 30 رونمایی کرد. بعد از سری گلکسی ای 80، می توان مهمترین گوشی رونمایی شده توسط سامسونگ را گلکسی ای 60 نامید، چرا که از سخت افزار بسیار عالی و چشمگیری بهره می برد.

مشخصات فنی گلکسی ای 60 سامسونگ

گلکسی ای 60 سامسونگ از لحاظ طراحی ظاهری شباهت های زیادی با گلکسی اس 8 دارد با این تفاوت که نمایشگر موجود روی این گوشی کاملا مدرن، دارای حفره دوربین سلفی و 6.3 اینچی است و بیشترین میزان نسبت صفحه نمایش به بدنه را با 92 درصد اندازه دارد.این نسبت ابعاد زیاد به لطف حضور نمایشگر Infinity-O سامسونگ و قرارگیری دوربین سلفی در داخل حفره‌ای روی نمایشگر به دست آمده است.

همانطور که می دانید سامسونگ از نسل گلکسی ای 8 اس به بعد از صفحه نمایش های اینفینیتی در گوشی های بالارده و پرچمدار خود استفاه می کند. اما در گلکسی اس 8 و گلکسی ای 60، تفاوت موجود تنها روی نوع صفحه نمایش اینفینی است، در گلکسی ای 8 اس، نوع صفحه نمایش از نوع ال سی دی بود و در گلکسی ای 60 این صفحه نمایش AMOLED است.

و از آنجایی که سامسونگ در این گوشی از یک پنل LCD استفاده کرده، یک اسکنر اثر انگشت معمولی روی قاب پشتی آن است که کنار یک ماژول دوربین سه گانه حضور پیدا کرده است. این دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی با f/1.7، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با f/2.2 و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با f/2.2 می‌شود. در قلب تپنده‌ی این گوشی نیز همانند گوشی A70 ما می‌توانیم پردازنده‌ی اسنپدراگون 675 کوالکام را ببینیم. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و درگاه USB نوع C اشاره کرد.

گلکسی ای 60 سامسونگ با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

قیمت این گوشی به احتمال زیاد نزدیک به 420 تا 470 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *