اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید هواوی با دوربین چهارگانه و سخت افزار قدرتمند معرفی می شود

گوشی جدید هواوی

گوشی جدید هواوی با دوربین چهارگانه از رگولاتوری چین، تاییدیه دریافت کرد. این گوشی به احتمال زیاد هواوی میت 30 لایت یا آنر 5i پرو باشد. به نظر گوشی بعدی هواوی گوشی در قامت یک میان رده آما با سخت افزار بسیار قدرتمند ظاهر شود.

گوشی جدید هواوی

رگولاتوری گوشی های هوشمند چین ،TENAA ، مجوز رسمی را برای عرضه گوشی جدید هواوی با کدنیم SPN-TL00 صادر کرده است. البته این مدل آن طور که شواهد نشان می دهد می تواند مربوط به دو گوشی آنر 5i پرو و یا هواوی میت 30 لایت باشد. هنوز به طور قطع تصاویر و یا حتی نوع طراحی بدنه این گوشی نیز ارائه نشده اما مشخصات فنی فاش شده نشان می دهد که گوشی عرضه شده یکی از بهترین میان رده های موجود در بازار لقب خواهد گرفت.

گوشی جدید هواوی

از نظر مشخصات فنی کلی گوشی جدید هواوی می توان به صفحه نمایش 6.26 اینچی IPS اشاره کرد. وضوح صفحه نمایش نیز 2340*1080 است. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون گوشی قرار داده شده است. هر چند مشخص نیست که این دوربین سلفی در حالت ناچ قطره ای قرار می گیرد و یا این که به صورت حفره ای ایجاد می شود. در پنل پشتی، یک دوربین چهارگانه با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در کنار سنسور اصلی دارای این رزولوشن، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز حضور دارد. نوع این سنسورها در حال حاضر مشخص نیست، اما می‌توان پیش‌بینی کرد سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و دو مورد دارای رزولوشن پایین‌تر از نوع عمق میدان و ماکرو هستند.

نام تراشه گوشی هوشمند جدید هواوی مشخص نیست، اما پردازنده اصلی آن 8 هسته‌ای بوده و حداکثر سرعتش 2.2 گیگاهرتز است. گوشی بر اساس حافظه، به دو نسخه تقسیم خواهد شد. نسخه پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. دومین نسخه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در نظر گرفته شده است. با وجود اعلام پشتیبانی باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی از سیستم شارژ سریع، توان خروجی آن مشخص نیست. گوشی هوشمند جدید هواوی به صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید 9 پای به همراه جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد که این گوشی جدید میان رده، قیمتی نه چندان زیاد و معقول 320 دلاری داشته باشد. هر چند هنوز اطلاعات دقیق در مورد قیمت قطعی آن در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *