اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید هواوی با دوربین چرخشی به زودی عرضه می شود

گوشی جدید هواوی با دوربین چرخشی

گوشی جدید هواوی با دوربین چرخشی به زودی در سال 2020 رونمایی خواهد شد. پتنت طراحی این محصول امروز توسط شرکت LetsGoDigital منتشر شده که نشان می دهد هواوی یک گوشی شبیه به ایسوس زنفون 6 در دست ساخت دارد.

وقتی صحبت از طراحی تلفن هوشمند می شود ، طراحی صفحه نمایش با دوربین سلفی درون حفره ای یا پاپ آپ تداعی می شود. نوع جدیدی از طراحی بعد از گوشی ایسوس زنفون 6 به بازار آمد که دوربین چرخشی را برای گوشی در نظر گرفت. این طراحی دقیقا روی گوشی گلکسی A80 سامسونگ نیز وجود داشت که می توان از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی و بالعکس نیز استفاده کرد.

هواوی جدیدا اختراعی را به ثبت رسانده که یک گوشی با دوربین چرخشی را نشان می دهد. این دوربین سه گانه می تواند به صورت دایره وار بچرخد و از پشت گوشی به جلو بیاید.

دوربین چرخشی گوشی جدید هواوی

گوشی جدید هواوی با دوربین چرخشی

طبق گزارشی از LetsGoDigital ، هواوی ثبت اختراع دستگاهی با طراحی دوربین چرخشی مشابه طراحی Zenfone 6 را در تاریخ 9 ژانویه سال 2019 ثبت کرد. این اختراع پس از آن در 17 دسامبر 2019 توسط دفتر مالکیت معنوی جهان منتشر شد.


محصولات مرتبط:


در حالی که این طراحی شبیه به Zenfone 6 است ، خود هواوی به جای دو دوربین از سه دوربین در ترکیب استفاده کرده. دوربین سه گانه قادر به چرخش 180 درجه خواهد بود تا بتواند سه لنز را در جلو و در پشت گوشی پشتیبانی کند. اگر این مجموعه شامل یک دوربین اولتراواید باشد ، کاربران قادر به گرفتن سلفی با زاویه دید عریض خواهند بود.

در ماه گذشته ، گزارش شده است که هواوی ممکن است یک طراحی دوربین پاپ آپ  گوشی هواوی پی اسمارت زد را عرضه کنند. گوشی هواوی پی اسمارت زد که امسال اعلام معرفی شددارای یک دوربین سلفی پاپ آپ است ، بنابراین عرضه نسخه جدید با دوربین چرخشی برای این گوشی محتمل به نظر می رسد.

گوشی جدید هواوی با دوربین چرخشی

اگر P Smart Z 2020 سال آینده با دوربین چرخشی عرضه شود ، اولین دستگاه هواوی خواهد بود که به این سیستم مجهز شده است. البته یک گوشی دیگر در سال 2015 توسط هواوی معرفی و عرضه شده بود که می توانست بخشی از این سیستم را پیاده کند. آن گوشی هواوی آنر 7i نام داشت.

گوشی هواوی پی اسمارت زد 2020 اوایل بهمن ماه رونمایی می شود. این گوشی یکی از بهترین میان رده های قدرتمند شرکت هواوی با قیمت فوق العاده عالی و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *