اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید میزو 16 اس پرو با پردازنده اسنپدراگون 855 به زودی رونمایی می شود

میزو 16 اس پرو

گوشی میزو 16 اس پرو ، نسل دوم پرچمدار شرکت میزو، به زودی با پردازنده اسنپدراگون 855 رونمای می شود. این گوشی یکی از بهترین پرچمداران عرضه شده با قیمت بسیار عالی و مشخصات قوی خواهد بود. شرکت میزو یکی از شرکت های تولید گوشی در چین است که پا در رقابت با شرکت هایی مثل ویوو، شیائومی و هواوی گذاشته است. در ادامه مشخصات فنی اعلام شده از میزو 16 اس پرو را بررسی می کنیم.

میزو 16 اس پرو

وبسایت میزو دیروز اطلاعات جدیدی را در مورد گوشی میزو 16 اس پرو به نمایش گذاشت. این گوشی طبق تصویر و اطلاعات به دست آمده با ظاهری همچون نسل قبلی خود ، پردازنده اسنپدراگون 855 و همچنین سخت افزار عالی رونمایی می شود.

گوشی میزو 16 اس پرو

از نظر مشخصات فنی میزو 16 اس پرو از پرچمداران سال 2019 چیزی دست کم ندارد، علاوه بر این دارای قیمت عالی نیز هست. دستگاه دارای یک نمایشگر آمولد با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز (Refresh Rate) و نرخ نمونه‌برداری تاچ 120 هرتز (Touch Sample Rate) خواهد بود. این صفحه نمایش از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند. در بین گوشی های هوشمند سال 2019، فقط این گوشی و وان پلاس 7 پرو از چنین سخت افزاری بهره می برند.

تراشه اسنپدراگون 855 پلاس این گوشی هوشمند، با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه UFS 3.0 همراهی می‌شود. در بخش دوربین می‌بینیم که سنسور سوم هم وارد میزو ۱۶ اس پرو شده و به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی 20 مگاپیکسلی پیوسته است. دیگر چیزی بیشتر از این از یک گوشی هوشمند قدرتمند انتظار داریم؟

میزو 16 اس پرو

از سایر مشخصات این پرچمدار باید به پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات و سیستم عامل اندروید 9 پای در پوسته‌ای از FlymeOS 8 اشاره کنیم. باید دید کمپانی میزو چه زمانی قصد عرضه‌ی این محصول جدید را دارد. قیمت میزو 16 اس فقط 650 دلار است، یعنی تقریبا چیزی در حدود نصف گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ. بنابراین این گوشی جدید میزو از نظر ارزش خرید نیز در سطح بسیار بالایی قرار می گیرد. هرچند که صفحه نمایش گوشی به احتمال زیاد IPS LCD باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *