اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید شیائومی می میکس 4 به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز می شود

شیائومی می میکس 4

شیائومی می میکس 4 آخرین و جدید ترین پرچمدار شرکت شیائومی خواهد بود که امسال رونمایی می شود. به نظر می رسد این گوشی قدرتمند به سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز شود. در حال حاضر اولین گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی دنیا را به زودی ریلمی عرضه می کند که گوشی بسیار قدرتمند با دوربین با کیفیت خواهد بود.

شیائومی می میکس 4

شیائومی می میکس 4

هرچند که همه شرکت ها برای ساخت و تولید دوربین گوشی های هوشمند خود نیاز به سنسورهای IMX سونی دارند و همچنین این که سونی نیز هنوز سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی را معرفی نکرده اما چند شرکت مدعی شدند که به زودی دوربین های گوشی های هوشمند خود را به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز خواهند کرد. اولین شرکت در این زمینه ریلمی بود که دو هفته پیش تصاویر عکسبرداری شده با سنسور 64 مگاپیکسلی گوشی خود را نیز درتوییتر منتشر کرد.

حال شیائومی نیز مدعی شده که دوربین گوشی شیائومی می میکس 4 ، جدیدترین و آخرین پرچمدار خود را به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. در حال حاضر پرقدرت ترین سنسور دوربین عکاسی موجود روی گوشی ها، سنسور 48 مگاپیکسلی است که روی اکثر گوشی های سال 2019 آن را دیدیم و تست کرده ایم.

در همین رابطه، برند ریلمی هم اخیرا تایید کرد که روی تولید یک گوشی هوشمند، مجهز به سنسور GW1 سامسونگ کار می‌کند؛ پس باید منتظر تشدید رقابت دو کمپانی چینی، به ویژه در بازار هند باشیم.

اما از می میکس ۴ که بگذریم، به تازگی یک گوشی اندروید وان شیائومی هم با دوربین 48 مگاپیکسلی، تاییدیه FCC (رگولاتوری آمریکا) را دریافت کرده است و نظر می‌رسد مدل Mi A3 باشد. این با شایعاتی که شیائومی می ای 3 را به مدل‌های CC9 و CC9e ربط می‌دادند نیز همخوانی دارد.

شیائومی می میکس 4

در تصاویر این بدنه ، آن چیزی که کاملا نمایان است، یک چینش دوربین سه گانه است که از مدل M1906F9SH پیروی می کند. این تصویر توسط TENAA به ثبت رسیده است و بیشتر مربوط به یک دستگاه بالارده می شود تا این که یک گوشی میان رده یا حتی سری جدیدی از شیائومی می CC9 را نشان دهد.

با این حساب می توان گفت که سال 2020 را باید با آغاز دوباره شیائومی و عرضه قدرتمندترین گوشی دنیا شروع کنیم. آن طور که به نظر می رسد شیائومی می میکس 4 به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز می شود، از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره می گیرد و همچنین با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی بر خلاف می میکس 3، قیمتی بیشتر از تصویر دارد چرا که پردازنده موجود روی آن از مودم اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد ، بنابراین انتظار داریم قیمت شیائومی می میکس 4 ،  چیزی در حدود 800 تا 870 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *