اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید ریلمی 6S با قیمت عالی رونمایی شد

ریلمی 6S

ریلمی 6s در رویداد X3 SuperZoom ظاهر به صورت غافلگیرانه ای رونمایی شد. این نسخه کمی ارزان تر از ریلمی 6 است که در اوایل ماه آوریل در چین راه اندازی شده بود.

مشخصات فنی گوشی ریلمی 6S

نسخه 6s امروز پیش فروش می رود و از 2 ژوئن به بازار عرضه می شود. تنها یک نسخه وجود دارد و 200 یورو قیمت دارد ، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت را در خود جای داده است. ریلمی 6 اصلی با همان تنظیمات حافظه با 230 یورو شروع می شود. چند ماه پیش ریلمی 6i با رونمایی یک گوشی 200 یورویی بود ، اما تقریباً به نسبت قیمت ارزش خرید بالایی نداشت.

ریلمی 6S

بنابراین ، چه چیزی تغییر کرده است؟ غیر از دوربین اصلی در عقب – اکنون از یک سنسور 48 مگاپیکسلی ISOCELL GW1 به جای 64MP استفاده می کند. سه ماژول دیگر ، ماوراء بنفش 8 مگاپیکسلی (119 درجه) ، بادامک پرتره 2MP B&W و تیرانداز ماکرو 2MP یکسان هستند. برای دوربین سلفی 16MP و سوراخ پانچ آن نیز پیش می رود.

دوربین عقب از حالتهای یکسانی پشتیبانی می کند ، از جمله Super Nightscape 2.0 ، Chroma Boost و دیگران. دوربین جلو دارای مهارت های مشابه با حالت های پرتره و پرتره Nightscape و همچنین امکان ضبط فیلم های آهسته با سرعت 120 فریم در ثانیه است.

صحبت از فیلم ، ریلمی 6s می تواند با وضوح حداکثر 4K ضبط کند (برخلاف 6i) و از تصاویر تثبیت کننده ویدیو UIS و UIS Max پشتیبانی می کند (اگر تعجب آور در مورد تفاوت هستید ، مکس به جای دوربین اصلی از فوق العاده گسترده ای استفاده می کند ، هر دو گزینه های UIS به وضوح 1080p کاهش می یابد).

 

ریلمی 6s دارای یک نمایشگر Ultra Smooth 90Hz ، پنل 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p + است که با Gorilla Glass 3 پوشانده شده است. این نرم افزار بسته به محتوا می تواند به طور خودکار بین 60 هرتز و 90 هرتز جابجا شود. این یک LCD است بنابراین خواننده اثر انگشت در کنار آن نصب می شود. برای مقایسه ، 6i دارای نمایشگر 720p + است.

سخت افزار گوشی

ریلمی 6S

ریلمی 6S با استفاده از چیپست MediaTek Helio G90T ، یکی دیگر از بزرگترین همتایان نسخه های نسخه “i” است که از این پردازنده بهره می گیرد. با داشتن دو هسته Cortex-A76 و شش هسته A55 و همچنین یک پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC ، این تراشه 12 نانومتری پانچ های زیادی را برای این بخش در نظر گرفته است. مجدداً با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ذخیره شده است (UFS 2.1. در صورت نیاز به حافظه ویژه کارت حافظه microSD) وجود دارد.

باتری 4،300 میلی آمپری ساعتی از فلش شارژ 30W پشتیبانی می کند ، که می تواند باتری را از 55 دقیقه در حالت مسطح تا 100٪ بار قرار دهد. اگر فقط نیم ساعت داشته باشید ، 70 درصد هزینه دریافت خواهید کرد. این تلفن همچنین می تواند با شارژرهای تحویل 15W USB Power Delivery کار کند ، بنابراین می توانید با شارژرهای مختلف غیر ریلمی و بانکهای قدرت ، لوازم جانبی سریع را انجام دهید. علاوه بر درگاه USB-C ، یک جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد و هر دو با استاندارد ضد آب عرضه می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *