اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید تاشو هواوی میت X شباهت های زیادی با گلکسی فولد دارد

هواوی میت X جدید

هواوی میت X و میت Xs از نظر طراحی تنها رقبای واقعی گلکسی فولد سامسونگ بودند. هر دو شرکت طراحی تاشو مانند کتابی را انتخاب کردند که در آن کاربر با یک تبلت کوچک سر و کار دارد ، اما در حالی که Galaxy Fold دارای صفحه انعطاف پذیر ظریف خود در قسمت داخلی دستگاه است ، هواوی این بخش را در قسمت بیرونی قرار داده است ، بنابراین میزان استفاده از نمایشگر ثانویه در حالت بسته بودن گوشی کم می شود.

حال ، با گزارش جدید LetsGoDigital مبتنی بر طرح های ثبت اختراع هواوی ، به نظر می رسد این غول چینی سعی خواهد کرد از راه خودش برگردد و دیدگاه سامسونگ را برای گوشی تاشو بعدی خود به کار بگیرد. تصاویر حاصل از ثبت اختراع دستگاهی را نشان می دهد که دقیقاً مانند Fold ، دارای صفحه ای است که به سمت داخل میخورد و صفحه خارج از آن کوچکتر برای بسته شدن است.

گوشی هواوی میت X جدید

هواوی میت X جدید

در حق ثبت اختراع نشان داده شده است که این دستگاه دارای یک دوربین چهار برابر دوربین ، مشابه با هواوی فعلی Mate Xs است که دوربین چهارم به جای مربع شکل ، به جای دور ، احتمالاً دارای لنز زوم است. هیچ دوربین در آن طرف دستگاه دیده نمی شود ، بنابراین احتمالاً از نصب دوربین چهارگانه برای سلفی نیز استفاده شده است.

این حق ثبت اختراع هواوی دیروز ، 28 آوریل تصویب شد ، هرچند مثل همیشه ، هیچ تضمینی وجود ندارد که ببینیم یک وسیله واقعی از آن سرچشمه گرفته است. اما می دانیم که هواوی احتمالاً قصد دارد تلفن هوشمند بعدی تاشو خود را در اواخر سال 2020 ، احتمالاً در ماه اکتبر ، منتشر کند ، احتمالاً گلکسی فولد بعدی را که در ماه سپتامبر عرضه می شود، دنبال کند.

هواوی میت X جدید

در اوایل ماه جاری هوآوی اعتراف کرد که تا به حال 70 میلیون دلار از 3499 یورو Huawei Mate Xs به جیب زده است، با ریچارد یو مدیر عامل شرکت گفت که هزینه نمایشگرهای تاشو قبل از اینکه سود ممکن باشد کاهش می یابد. با وجود این ،  سامسونگ Galaxy Fold و Galaxy Z Flip نسبت به سری گوشی های تاشو هواوی سود آور تر و بهتر خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *