اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید ایسوس زنفون 7 با دوربین چرخشی به زودی رونمایی می شود

ایسوس زنفون 7

گوشی ایسوس زنفون 7 زنفون 7 پرو با مشخصات فنی بسیار عالی و قیمت استثنایی به زودی رونمایی می شوند. این  سری محصولات جدید ایسوس پرچمداران جدید شرکت تایوانی هستند که در ادامه سایر ویژگی های آن ها را بررسی خواهیم کرد.

سال گذشته ، ایسوس تلفن پرچم دار زنفون 6 (ایسوس 6Z) را با نمایشگر کم نظیر و سیستم دوربین پاپ آپ راه اندازی کرد که به عنوان یک دوربین سلفی عالی بود. در ماه فوریه ، کوالکام لیست تلفن هایی را منتشر کرد که دارای Snapdragon 865 SoC هستند. زنفون 7 در این لیست ذکر شده است. با این حال ، این کارخانه شایعه ای روی مشخصات و ویژگی های زنفون 7. سکوت نکرده است. گزارش تازه ای از TNNToday نشان می دهد که تولید کننده تایوانی می تواند به زودی سری زنفون 7 را راه اندازی کند.

ایسوس زنفون 7

در این گزارش آمده است که زنفون 7 در دو نوع ارائه خواهد شد. این شامل یک مدل استاندارد به نام زنفون 7 و یک نسخه پیشرفته به نام زنفون 7 Pro خواهد بود. این تلفن ها می توانند در انواع رنگ سیاه و سفید در دسترس باشند.

گوشی جدید ایسوس زنفون 7 و زنفون 7 پرو

انتظار می رود زنفون 7 و زنفون 7 پرو از سیستم دوربین چرخشی که در زنفون 6 معرفی شده اند به ارث ببرند. مدل سال گذشته مدل صفحه نمایش LCD کمتری داشت و از دوربین سلفی اختصاصی برخوردار نبود. در عوض ، دوربین عقب را می توان به عنوان یک دوربین جلویی سوار کرد.

از این رو ، زنفون 7 و 7 Pro احتمالاً از طراحی صفحه نمایش کمتری برخوردار هستند. سری زنفون 7 همچنین ممکن است خواننده اثر انگشت درون صفحه باشد. با داشتن پردازنده SD865 ، پشتیبانی از اتصال 5G به آن می رسد. زنفون 6 دارای دو دوربین بود ، اما انتظار می رود مدل های جانشین با دوربین های بیشتری عرضه شوند.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر سری زنفون 7 در دست نیست. در این گزارش ادعا شده است که قیمت آن پایین تر از ایسوس ROG Phone 3 است که قرار است در تاریخ 22 ژوئیه به بازار عرضه شود. این گوشی ممکن است با ایسوس 7z وارد هند شود.

ایسوس زنفون 7

در ماه ژوئن ، یک تلفن اسرارآمیز “ایسوس ZF” که گمان می رود دستگاه زنفون در Geekbench بود ، کشف شد. در این لیست مشخص شد که این یک تلفن SD865 با 16 گیگابایت رم است. این گوشی در سیستم عامل اندروید 10 کار می کرد و در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 5 به ترتیب 973 و 3346 به ثبت رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *