اخبار, تلفن همراه

گوشی جدید ال جی G8x با دو نمایشگر رونمایی شد

ال جی G8x

گوشی جدید ال جی G8x با دو صفحه نمایش کتابی امروز در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شد. این گوشی اولین گوشی دو نمایشگر از شرکت ال جی و دوربین سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسلی است که در ادامه مشخصات فنی، قیمت و جزییات آن را بررسی خواهیم کرد.

ال جی G8x یکی از هوشمند ترین و بهترین گوشی های سری ال جی است که می توان گفت نسخه تکمیل شده G8 و ال جی V50 Thinq باشد. این گوشی دارای دو نمایشگر مجزا است که به صورت کتبی باز و بسته می شود.

نمایشگر این گوشی بزرگ‌تر از جی 8 برابر با مدل وی 50 و 6.4 اینچی است. وضوح آن البته کمتر شده است٬ با این حال وضوح 2340 در 1080 پیکسلی نیز نمی‌تواند بد باشد. البته شاید این گوشی در بازار کره جنوبی با نام وی 50 اس عرضه شود.

این گوشی همچنان از یک پنل OLED استفاده می‌کند و یک سنسور اثر انگشت نیز زیر آن قرار دارد. اما دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Quad Bayer جای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در مدل اصلی جی 8 را گرفته است. همچنبن خبری از دوربین ToF در جلوی قاب این گوشی نیست تا بریدگی بالای صفحه ضخامت کمتری پیدا کند.


محصولات مرتبط:


دو سنسور دوربین در گوشی به عنوان لنز اصلی قرار داده شده که یکی دوربین اولیه 12 مگاپیکسلی و دومی اولتراواید 13 مگاپیکسلی است و 136 درجه زاویه دید دارد. البته قرار بود که به جای اولترا واید از سنسور تله استفاده شود که ال جی لنز اولترا را جایگزین کرد.

مشخصات فنی ال جی G8x

گوشی ال جی G8x از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره میبرد، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز این سیستم را همراهی می کند. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت به همراه جک هدفون 3.5 میلی متر نیز روی گوشی تجهیز شده است. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به اسلات کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.

مهم‌ترین ویژگی گوشی LG G8X استحکام زیاد آن است. گوریلا گلس 6 از قاب پشتی و جلویی آن محافظت می‌کند و دارای تاییدیه‌ی IP68 است. آن همچنین از تاییدیه نظامی MIL-STD 810G بهره می‌برد. ال جی همراه این گوشی از نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود نیز پرده برداری کرده است. LG UX 9.0 به مراتب شفاف‌تر با اشکال ساده‌تر٬ آیکون‌های برجسته‌تر و حالت تاریک داخلی است. این رابط کاربری بر پایه‌ی اندروید 9 پای طراحی شده است.

گوشی ال جی G8x

ال جی همواره به نمایشگر دوم روی گوشی علاقه زیاده نشان می داد، بنابراین گوشی جدید خود را با یک حالت تاشو دو نمایشگر عرضه می کند. با استفاده از این تکنولوژی می توان حالت دو صفحه نمایش در کنار یکدیگر را برای اجرا یک بازی با کیبورد در یک نمایشگر دیگر، یا اجرا دو برنامه به صورت مجزا استفاده کرد که روش بسیار هوشمندانه و جالبی است.

البته نمایشگر دوم به صورت جداگانه به گوشی متصل می شود و باید آن را از طریق یک کابل یو اس بی سی شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *