اخبار, تلفن همراه

گوشی اوپو رینو 4 پرو با یک شارژر فست شارژ 65 وات عرضه می شود

اوپو رینو 4

اوپو هنوز تأیید تاریخ عرضه سری رینو 4 را اعلام نکرده است. پیش از راه اندازی ، هر دو تلفن با مشخصات کلی در TENAA ظاهر شده اند. بسیاری از گزارش ها ادعا کرده اند که رینو 4 و رینو 4 Pro به پشتیبانی از شارژ سریع 65W مجهز خواهند شد. امروز ، شرکت چینی از طریق Weibo به طرفداران خود اعلام کرد که سری رینو 4 با فناوری شارژ سریع 65W وارد بازار خواهد شد.

شارژ سریع اوپو رینو 4

تاکنون اوپو فقط فناوری 65W SuperVOOC 2.0 خود را در دستگاه های پرچم دار مانند اوپو Reno Ace ، سری X2 و اوپو Ace2 ارائه کرده است. رینو 4 و رینو 4 Pro اولین تلفن هایی هستند که دارای پردازنده غیر پرچمدار هستند و به بالاترین امتیاز شارژ سریع و فناوری که در حال حاضر در دسترس است ، می رسند. انتظار می رود که هر دو تلفن هوشمند با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شوند.

اوپو رینو 4

اوپو reno4 دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با یک دوربین قرص شکل برای سیستم دوربین سلفی دوتایی 32 مگاپیکسلی + 2 و 2 مگاپیکسلی است. reno 4 Pro دارای یک صفحه نمایش بزرگ سوراخ 6.5 اینچ با یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است. هر دو تلفن از وضوح کامل HD + پشتیبانی می کنند و خواننده اثر انگشت در صفحه دارند.

انتظار می رود که سیستم دوربین مجهز به عقب رینو 4 شامل یک تیرانداز اصلی 48 مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی و یک تیرانداز تک مگاپیکسلی 2 مگاپیکسلی باشد. دوربین مداربسته سه گانه رینو 4 Pro که یک تیرانداز اولیه با کمک 48 مگاپیکسلی OIS ، یک دوربین فیلمبرداری با نور کم از 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی است. Android 10 OS مبتنی بر ColorOS 7.1 روی گوشی های رینو 4 و رینو 4 Pro بارگذاری می شود.

رینو 4 پرو

اوپو رینو 4

شایعات نشان داده است که تلفنهای رینو 4 و رینو 4 Pro توسط پردازنده Snapdragon 765G هدایت می شوند. امیدوارم که این شرکت چینی نام چیپست قدرت دوگانه رینو 4 را تأیید کند. هنوز اوپو در مورد تاریخ عرضه سری رینو 4 تأیید نکرده است. گمانه زنی شده است که اوپو ممکن است آن را در تاریخ 12 ژوئن اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *