تلفن همراه

گوشی اوپو رینو 3 پرو (Oppo reno 3 pro) به زودی رونمایی می شود

اوپو رینو 3 پرو

گوشی اوپو رینو 3 پرو (Oppo rino 3 pro ) به زودی رونمایی می شود. مشخصات فنی و قیمت این گوشی فاش شده که در ادامه جزییات فنی و سایر مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد.

اوپو رینو 3 پرو گوشی میان رده و قدرتمند شرکت اوپو است که به زودی رونمایی خواهد شد. این گوشی در نسخه با اینترنت 5g رونمایی می شود و به تراشه اسنپدراگون 765G که در سال 2020 روی گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت مجهز خواهد شد. این گوشی را می توان دومین گوشی 5g در نظر گرفت که به این تراشه جدید اسنپدراگون مجهز خواهد شد.

گوشی اوپو رینو 3 پرو (oppo reno 3 pro )

ما پیش از این می‌دانستیم که این گوشی به یک نمایشگر منحنی با حفره در سمت راست آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی مجهز است. یک باتری 4,025 میلی‌آمپر ساعتی را نیز می‌توان در زیر قاب این گوشی یافت. ضخامت این دیوایس 7.7 میلی‌متر بوده و وزنی کمتر از 180 گرم خواهد داشت. اما حالا مشخصات کلیدی‌تری فاش شده است.

اوپو رینو 3 پرو

به گفته‌ی منبع٬ رینو ۳ پرو به یک نمایشگر 6.5 اینچی منحنی از نوع OLED و وضوح +FHD مجهز خواهد بود. این نمایشگر دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی نیز خواهد بود و نرخ رفرش 90 هرتزی را ارائه می‌کند. از آنجایی که آن از نوع OLED است٬ ما انتظار داریم شاهد حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در این دیوایس باشیم.

از دیگر مشخصات فنی اوپو رینو 3 پرو باید به حضور تراشه‌ی SM7250 (اسنپدراگون 765G) در قلب تپنده‌ی آن اشاره کرد که 12 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. هنوز هیچ اشاره‌ای به حافظه‌ی داخلی آن نشده است٬ ولی بعید به نظر می‌رسد که آن کمتر از 256 گیگابایت باشد. ما همچنین معتقدیم اوپو نسخه‌ای از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه را نیز عرضه خواهد کرد. این گوشی همچنین از فناوری شارژ‌ سریع 30 وات VOOC 4.0 شرکت اوپو پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را به شارژ‌ سریع برساند.


محصولات مرتبط:


از نظر دوربین، این گوشی به یک سیستم عکاسی  فیلمبرداری با چهار لنز مجهز شده که سنسور اصلی آن لنز 48 مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن سنسورهای 8 گاپیکسل تله، 13 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکس تشخیص عمق قرار دارد. این دوربین همچنین از سیستم OIS بهره می برد هرچند که هنوز مشخص نیست که آیا این تکنولوژی روی لنز اصلی دوربین قرار می گیرد و یا در سه لنز جای داده می شود.

این گوشی و ردمی k30 شیائومی رقابت شانه به شانه ای تا آخرین روزهای سال 2019 خواهند داشت، همانطور که می دانید فقط شرکت های شیائومی و اوپو ریلمی هستند که گوشی های جدید تا ماه دسامبر رونمایی می کنند و سایر شرکت ها برنامه های خود را به سال 2020 موکول کرده اند. گوشی اوپو رینو 3 پرو با وجود پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 765g حرف های زیادی برای گفتن در میان سایر رقبا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *