اخبار, تلفن همراه

گوشی اوپو رینو 3 پرو به دوربین سلفی دوگانه 44 مگاپیکسلی مجهز می شود

اوپو رینو 3 پرو

طبق گزارش ها ، اوپو رینو 3 پرو با یک دوربین سلفی حفره ای پانچ 44 مگاپیکسلی روانه بازار می شود. این خبر از لوکیشنی منتشر شده است که اطلاعات موجود در توییتر خود را به اشتراک گذاشته است.

نکته قابل توجه ، Arun Maini (AKA Mrwhosetheboss) ، یک کاربر محبوب Youtuber ، در صفحه رسمی توییتر خود تصویری از تلفن هوشمند با دوربین های جلوی دوگانه را به اشتراک گذاشته بود. این توسط Mukul Sharma ، لیزر از هند بازخورد شد و او اظهار داشت که دستگاه موجود در تصویر اوپو رینو 3 پرو است.

علاوه بر این ، در قسمت leakster همچنین درباره وضوح تصویر هر دو لنز سلفی صحبت شده است. لنز اولیه سنسور 44 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین ثانویه لنز 2 مگاپیکسلی است. اگرچه این شایعه به طور رسمی از Oppo یا هر منبع دیگری تأیید نشده است ، اما انتظار می رود بزودی سری رنو 3 برای هند رونمایی شود. بنابراین ، ممکن است دستگاه فقط با ماژول دوربین سلفی سوراخ پانچ دوگانه وارد شود.

اوپو رینو 3 پرو

اوپو رینو 3 پرو

در حال حاضر ، جزئیات دقیق در مورد گوشی های هوشمند هنوز ناشناخته است. با این وجود ، می توان بر اساس پوشش قبلی سری Oppo Reno 3 ، چند حدس و گمان را مطرح کرد. پیش بینی می شود تلفن های هوشمند در دو نوع ، یک نسخه پایه و Pro عرضه شوند. انتظار می رود که اولی با چیپست MediaTek 5G وارد شود در حالی که دومی پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G را مجهز به مودم X52 5G در اختیار خواهد داشت


محصولات مرتبط:


انتظار می رود که در زیر بدنه گوشی از 12 گیگابایت رم ، ماژول 48 مگاپیکسلی چهار دوربین تنظیم شده در قسمت عقب استفاده شود و از شارژ سریع تا 30 وات پشتیبانی کند. همچنین به احتمال زیاد از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بهره می برد و نرخ تجدید 90Hz و نمونه گیری لمسی 180 هرتز را در پنل صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + خود ارائه می دهد. برای انواع رنگ ، طبق گزارشات آبی ، قرمز ، سیاه و سفید برای دستگاه برنامه ریزی شده است.

گوشی اوپو رینو 3 پرو در سه ماهه اول سال 2020 میلادی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *