اخبار, تلفن همراه

گوشی اوپو رینو ایس 2 با شارژر 65 وات در اواخر فروردین رونمایی می شود

گوشی اوپو رینو ایس 2

گوشی اوپو رینو ایس 2 ، یک گوشی پرقدرت جدید از شرکت چینی اوپو است که با شارژر 65 وات در اواخر فروردین ماه 1399 رونمایی خواهد شد. مشخصات فنی این گوشی را در ادامه بررسی می کنیم.

اوپو رینو ایس اولین گوشی در بازار با Super VOOC 2.0 بود که می تواند به سرعت شارژ سریع 65W برسد. اکنون برایان شن ، شرکت VP ، در Weibo تأیید کرد که جانشین تلفن در آوریل وارد خواهد شد.

یک دستگاه مرموز اوپو با نام PDHM00 با رمزگذاری معروف احتمالاً همان اوپو رینو ایس 2 است و با داشتن یک شارژر سریع 65W در 3C به آن گواهی داده شد.

اوپو رینو ایس 2

گوشی اوپو رینو ایس 2

تلفن اوپو PDHM00 (با کمال تعجب) نسخه 5G خواهد داشت. در وب سایت CCC ، یک شارژر 10V / 6.5A را با شماره مدل VCA7GACH می بینیم ، که دقیقاً همان دستگاهی است که در اولین جعبه خرده فروشی اوپو رینو ایس وارد بازار شد. همانطور که بیان کردیم ، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در مدت زمان 10 دقیقه می تواند 49 درصد پر شود و برای رسیدن به 100 درصد فقط 28 دقیقه زمان نیاز دارد.

مشخصات فنی

متأسفانه ، این گوشی هرگز از چین فراتر نرفت و هواداران جهانی اوپو مجبور شدند برای دیدار با سرعت شارژ سریع 65W در حال تغییر در انتظار گوشی فوق استثنایی Find X2 باشند. البته این گوشی نیز بسیار بی نظیر و بی نقص چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ دوربین است.

انتظار می رود رینو Ace 2 دارای جدیدترین چیپست اسنپدراگون و سایر مشخصات ظریف مانند 16 گیگابایت رم LPDDR5 و UFS 3.0 باشد ، بنابراین ممکن است این یک بسته بسیار جذاب باشد و بیشتر شبیه به یک گوشی گیمینگ به نظر برسد تا یک گوشی معمولی پرچمدار.

گوشی اوپو رینو ایس 2

گوشی اوپو رینو ایس 2 احتمالا از سری اوپو رینو ایس 200 تا 250 دلار گران قیمت تر خواهد بود، بنابراین باید منتظر یک ابر غول 700 دلاری از شرکت چینی اوپو باشیم، هر چند که مشخصات فنی این گوشی بوی یک محصول 1000 دلاری را می دهد اما شرکت های چینی به هیچ وجه قیمت محصولات خود را به این زودی ها افزایش نخواهند داد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *