اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی Q61 با صفحه نمایش 6.5 اینچ و دوربین چهارگانه رونمایی شد

ال جی Q61

گوشی جدید از سری گوشی های ال جی رونمایی شد، این گوشی که ال جی Q61 نام دارد یکی از گوشی های میان رده قدرتمند ال جی با قیمت عالی به شمار می رود که در سال 2020 رونمایی شد.

ال جی آخرین تلفن میان رده خود را در بازار خانگی کره جنوبی با نام LG Q61 معرفی کرد. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + با دوربین سوراخ پانچ 16MP و نسبت ابعاد 19.5: 9 را به ارمغان می آورد. در پشت ، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی ، یک کمک کننده با عمق 5 مگاپیکسلی و یک اسکنر ماکرو 2MP داریم. یک اسکنر اثر انگشت نیز وجود دارد.

ال جی Q61

ال جی Q61 در کره جنوبی معرفی شد

در زیر کاپوت ، Q61 یک CPU هشت هسته ای با سرعت 2.3 گیگاهرتز را در کنار رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت ذخیره می کند که می تواند از طریق شکاف microSD گسترش یابد. این گوشی همچنین از بلندگوهای استریو با صدای DTS-X 3D Surround برخوردار است و سازگار با MIL-STD-810G است. این باتری باتری 4000 میلی آمپر ساعت کار می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جک هدفون ، NFC و وای فای دو باند اشاره کرد.

LG Q61 در یک رنگ سفید رنگ عرضه می شود و برای 369،600 KRW (300 دلار) خرده فروشی می شود. فروش رسمی در کره جنوبی از 29 ماه مه آغاز می شود اما هنوز مشخص نست که LG دستگاه را به بازارهای دیگر عرضه خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در مورد این گوشی جدید ال جی در مقایسه با سایر محصولات میان رده بازار چیست؟

برای خرید لوازم جانبی ال جی به این بخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *