اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی G9 ThinQ یک پرچمدار نیست و به اسنپدراگون 765 مجهز می شود

گوشی ال جی G9 ThinQ

بر اساس آخرین گزارش گوشی ال جی G9 ThinQ یک پرچمدار نیست و به اسنپدراگون 765 مجهز می شود. این گوشی یکی از سری های جدید ال جی است که به زودی با مشخصات فنی یک میان رده رونمایی خواهد شد.

گزارش ها در حال افزایش است که ال جی می تواند استراتژی گوشی های هوشمند خود را دوباره مورد تجدید نظر قرار دهد و G9 آینده را از پرچمدار مناسب خود را به یک میان رده نزول دهد. از نظر ظاهری ، ال جی علاقه دارد از چیپست اسنپدراگون 765G در LG G9 آینده استفاده کند. ما تکرار می کنیم ، LG G9 بعید است از Snapdragon 865 استفاده کند اما از چیپست میان رده بالایی Snapdragon 765G رده متوسط ​​، که هنوز کاملا با قابلیت 5G فعال است ، بهره می برد.

احتمالاً این بدان معناست که LG V60 ThinQ تنها دستگاه پرچمدار در ترکیب تولید کننده کره جنوبی خواهد بود ، که وظیفه دشوار مبارزه با سری جدید سامسونگ Galaxy S20 را به تنهایی به دوش خواهد کشید.

گوشی ال جی G9 ThinQ

استفاده از تراشه Snapdragon 765G باعث کاهش قیمت می شود در حالی که هنوز عملکرد بیش از حد کافی را برای معمولی جو و ساده جین و همچنین پشتیبانی 5G ارائه می دهد ، بنابراین از فقدان احتمالی تراشه اسنپدراگون 865 احساس بد نداشته باشید. در حال حاضر اسنپدراگون 765G در تلفن های زیادی به بازار عرضه می شود که مهمترین آنها مانند Oppo Reno 3 ، ZTE Axon 11 ، Nokia 8.3 5G ، Xiaomi Redmi K30 5G و سایر موارد است.

جالب تر اینکه ، گوگل پیکسل 5 نیز شایعه شده که به دلیل نگرانی در مورد قیمت با Snapdragon 765G در عرشه به بازار عرضه می شود. با توجه به اینکه اکثر تلفن های Snapdragon 765G نزدیک به مارک 600 دلار قیمت دارند ، خیلی عجیب نیست که یک قیمت مشابه را برای LG G9 LG نیز در بر بگیرد.

گوشی ال جی G9 ThinQ

گوشی ال جی G9 ThinQ

در مورد تاریخ انتشار LG G9 ، هنوز هم هیئت داوران حضور پیدا نکردند ، اما شیوع coronavirus به طور بالقوه می تواند مانع برنامه های LG شود. در اوایل سال جاری ، تاریخ انتشار H2 2020 برای G9 در حال ساخت بود ، اما چه کسی می داند که آیا این هنوز صادق است یا خیر.

و همچنین سایر سخت افزارهای موجود در برد ، احتمالاً وجود یک دوربین سه گانه یا چهار دوربین باعث ایجاد دور می شود. صفحه نمایش OLED بزرگ با شکاف و همچنین یک باتری بزرگ احتمالاً بخشی از صفحه مشخصات خواهد بود و امیدوارم که یک جک هدفون از ویژگی های امضای LG G9 باشد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *