اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی G9 ThinQ تولید نخواهد شد و یک گوشی جدید جایگزین می شود

گوشی جدید ال جی

رندرهای ال جی G9 ThinQ در ابتدای امسال ظاهر شدند. برخی از گزارش ها ادعا کرده اند که گوشی جدید ال جی به زودی تولید شود و  این شرکت کره جنوبی ممکن است سری های G و رقیب گوشی های پرچمدار خط Galaxy S سامسونگ را با سری V خود همراه کند. ماه گذشته ، ال جی V60 ThinQ را معرفی کرد. هنگامی که نشریه کره جنوبی Naver در هفته گذشته گزارش داد که LG G9 ThinQ به عنوان یک تلفن میان رده وارد بازار خواهد شد ، امیدهای سری G دوباره از بین رفت. در گزارشی تازه در همین نشریه آمده است که LG G9 دیگر تولید نخواهد شد.

نشریه کره جنوبی گزارش داد که ال جی سری G خود را متوقف می کند. از این رو ، در آینده تلفن های LG G9 یا G10 وجود ندارند. در ادامه این گزارش آمده است که این شرکت در نظر دارد یک تلفن جدید رده بالا 5G را در نیمه اول سال عرضه کند.

گوشی جدید ال جی

گزارش هفته گذشته ادعا کرده بود که LG G9 ThinQ توسط اسنپدراگون 765G تغذیه خواهد شد. در حالی که این شرکت در آینده گوشی های سری G را راه اندازی نخواهد کرد ، گفته می شود که تلفن SD765G همان دستگاه 5G رده بالا است که طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

گوشی جدید ال جی

 

گوشی جدید ال جی تلفن ال جی SD765G ال جی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی یا 6.9 اینچی خواهد بود و دارای یک دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی است. این گوشی جدید مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و قیمت آن پایین تر از 1 میلیون ون (816 دلار) خواهد بود. این شرکت همچنین در نظر دارد یک لوازم جانبی Dual Screen را برای آن بفروشد.

گوشی جدید ال جی

گفته می شود که این شرکت کره جنوبی نیز روی نسخه گوشی جدید ال جی “تلفن همراه شکلات” خود کار می کند. این تلفن کشویی بود که در سال 2006 به عنوان LG VX8500 Chocolate در ایالات متحده آمریکا عرضه شده بود. هیچ سخنی در مورد مشخصات دستگاه وجود ندارد. ال جی همچنین قصد دارد تلفن های سطح ورودی 5G را قادر سازد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *