اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی G9 ThinQ به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد

ال جی G9 ThinQ

گوشی پرچمدار ال جی G9 ThinQ یکی از بهترین محصولات ال جی به زودی رونمایی می شود. این محصول دارای دوربین چهارگانه، پردازنده قدرتمند، قیمت خوب و مشخصات فنی بی رقیب است.

سامسونگ گلکسی S20 ، هواوی پی 40 پرو و ​​آیفون 12 آخرین پرچمدارانی هستند که شایعه شده در سال 2020 عرضه می شوند. اما به نظر می رسد که ال جی نیز در ساخت یک پرچمدار جدید به سختی مشغول است و تا ابتدای سه ماهه دوم سال 2020 این محصول را عرضه خواهد کرد.

ال جی G9 ThinQ

انتظار می رود که به محض برخورداری از سخت افزار مورد نیاز ، LG G9 ThinQ به بازار عرضه شود ، گوشی هوشمند جدید با استفاده از صفحه نمایش بلند و کاملاً یک شکاف کوچک و ناچ قطرهای ، یک طراحی بالارده را نشان می دهد.

در تلاش برای رقابت بهتر با جدیدترین پرچمداران سامسونگ و هواوی ، هرچند ، به نظر می رسد اندازه صفحه نمایش از 6.4 اینچ به جایی در منطقه 6.8 اینچ افزایش یافته است. Hemmerstoffer جزئیات بیشتری درباره پنل ارائه نکرد ، اگرچه انتظار می رود فناوری OLED ال جی در کنار اسکنر اثر انگشت درون صفحه قرار بگیرد.

تصاویر ال جی G9 ThinQ

ال جی G9 ThinQ
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، حاشیه های اطراف صفحه نمایش تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند. با این حال LG با جایگزین کردن  یک دوربین چهارگانه تلاش بیشتری کرده است. این دوربین در یک ماژول افقی قرار گرفته است و در نتیجه ، این گوشی به نظر می رسد کاملاً شبیه به Galaxy S10 5G از پشت باشد.


محصولات مرتبط:


جزئیات در مورد پیکربندی دوربین هنوز فاش نشده است اما باید یک سنسور اصلی به روز شده را همراه داشته باشد که با یک لنز با زاویه فوق العاده گسترده ، یک دوربین تله فوتو و یک سنسور Time-of-Flight همراه است. به نظر می رسد سیستم همه کاره با فلاش دوتایی LED جفت می شود.

مانند سایر تلفن های هوشمند پرچمدار این روزها ، LG G9 ThinQ ظاهراً دارای قاب فلزی حک شده از آلومینیوم است. این بخش به کلید پاور در سمت راست و دکمه های حجم صدا در سمت چپ قرار دارد. روابط نزدیک ال جی با گوگل با دکمه اختصاصی Google Assistant نیز همچنان ادامه دارد.

در مورد بقیه تلفن های هوشمند ، به نظر می رسد سینی سیم کارت و شکاف کارت microSD در قسمت بالا قرار گرفته، در حالی که قسمت زیرین آن درگاه پورت USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری و بلندگو قرار دارد. دومی با بلندگو داخلی در بالای صفحه نمایش جفت شده است و نشان می دهد LG به طور دائم از فناوری Sound-on-Display G8 ThinQ استفاده می کند.

ال جی G9 ThinQ

مشخصات فنی

با توجه به مشخصات داخلی ، انتظار می رود ال جی این گوشی را با اسنپدراگون 865 جدید کوالکام و پیکربندی داخلی 6/128 گیگابایت به صورت استاندارد متناسب کند ، اگرچه گزینه های دیگری نیز ممکن است در دسترس باشد.

مانند سایر تلفن های هوشمند پرچمدار 2020 ، اندروید 10 نیز باید با یک صفحه نمایش فول اسکرین با جدیدترین نسخه پوشش سفارشی LG و پشتیبانی از شبکه های 5G عرضه شود. ظرفیت باتری در این مرحله نامشخص است ، اما حداقل 4000 میلی آمپر ساعت در کنار نوعی فناوری شارژ سریع مورد انتظار است.

تاریخ عرضه LG G9 ThinQ

LG G9 ThinQ احتمالاً اواخر فوریه در رویداد MWC 2020 در بارسلونا معرفی خواهد شد. از آنجا که LG معمولاً هنگام عرضه محصولات کمی آهسته عمل می کند، با این وجود احتمالاً محموله های گوشی پرچمدار پرچمدار تا اواخر مارس یا اوایل آوریل به دست کاربران برسد.

قیمت گذاری در این مرحله یک رمز و راز باقی مانده است ، اگرچه حضور کوچک شرکت در بخش گوشی های هوشمند رده بالا نشان می دهد که از قرار گرفتن تلفن به عنوان رقیب مستقیم هواوی P40 Pro و Galaxy S20 جلوگیری می کند. به همین ترتیب ، احتمالاً قیمت این محصول در منطقه 700 دلار قیمت گذاری شده و به عنوان رقیب آیفون 11 و OnePlus 7 Pro قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *