اخبار, تلفن همراه

گوشی ال جی G8 ThinQ به یک دوبین سلفی تشخیص عمق مجهز می شود

ال جی G8 ThinQ

ال جی G8 thinQ پرچمدار بعدی شرکت ال جی به یک دوربین سلفی با قابلیت تشخیص عمق مجهز خواهد شد. این شرکت در قراردادی که با اینفینئون به امضا رسانده دوربین سلفی با قابلیت لنز تشخیص عمق را روی پرچمدار بعدی خود پیاده خواهد کرد.

ال جی G8 ThinQ

تا حدود 2 هفته دیگر، شرکت ال جی گوشی جدید خود، ال جی G8 ThinQ را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد کرد. ال جی با همکاری شرکت اینفینئون گوشی ال جی G8 ThinQ را به دوربین سلفی با قابلیت تشخیص عمق حرفه ای مجهز خواهد کرد. اینفینئون تراشه ای جدید برای تشخیص عمق بسیار حرفه ای با تکنیک time to flight تولید کرده تا بتوان از این سیستم روی دوربین های سلفی گوشی های پرچمدار جدید سال 2019 استفاده کرد. اولین پرچمداری که از این تکنولوژی استفاده می کند ال جی G8 ThinQ خواهد بود. در این سیستم یک تکنولوژی ابری مبتنی بر تخیص عمق سه بعدی با اسکن سه بعدی به کار گرفته شده که قابلیت تشخیص عمق دوربین را چند برابر بهینه خواهد کرد.

دوربین ال جی G8 thinQ

در این تکنولوژی جدید به جای استفاده از چرخه های الگوریتم پیچیده، سیستم مادون قرمز با ارسال اشعه و بازپسگیری آن (دقیقا کاری که یک خفاش انجام می دهد!) می تواند عمق دقیق یک جسم را پیدا کند. این سیستم در نور محیط سریع‌تر و کارآمدتر است و با کاهش حجم پردازش تصویر، مصرف انرژی گوشی را نیز کم می‌کند.

به علت سرعت پاسخ سریع این فناوری، ToF به طور گسترده‌ای در روش‌های مختلف احراز هویت بیومتریک مانند تشخیص چهره استفاده می‌شود. به علاوه با توجه به این‌که ToF اشیا را در فضای سه بعدی مشاهده می‌کند و تحت تاثیر منابع نور خارجی قرار نمی‌گیرد، نرخ تشخیص عالی در محیط داخلی و خارجی دارد و برای اجرای واقعیت افزوده (AR) و برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی (VR) ایده‌آل است.

ال جی با همکاری با اینفینئون ثابت کرد که هنوز هم می تواند با وجود شکست های زیادی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند خورده ، خود را حفظ کند و همچنان رو به جلو حرکت کند. شرکت Infineon به عنوان تولیدکننده پیشرو تراشه‌های نیمه هادی جهان، برای دانش فنی بالای خود در ساخت حسگر نیز شناخته شده است. این سازنده چیپست آلمانی‌تبار، در زمینه برنامه‌های امنیتی خودرو، مدیریت انرژی و دیجیتال بسیار قابل اعتماد است. این شرکت فناوری ToF را در ال جی G8 ThinQ توسعه داده که برای استفاده در گوشی های هوشمند پرچمدار و باکیفیت بالا و همچنین دستگاه‌های میان رده در نظر گرفته شده است.

ال جی G8 ThinQ یکی از بهترین و هوشمند ترین گوشی های پرچمدار ال جی خواهد بود. به نظر می رسد این گوشی با دوربین 48 مگاپیکسل و 8 یا 10 گیگابایت رم و سیستم هوشمند سازی شده ThinQ ال جی به بازار عرضه شود. هر ساله ال جی قیمت متوسطی را روی گوشی های پرچمدار خود قرار می دهد. باید ببینید امسال و تا حدود 2 هفته دیگر چه گوشی و با چه برچسب قیمتی وارد بازار جهانی خواهد شد.

ال جی در دو زمینه تولید ال سی دی و ال ای دی های هوشمند و همچنین دوربین های حرفه ای نیز همچنان پیشتاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *