اخبار, تلفن همراه

گوشی ارزان قیمت هواوی y8p با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی هواوی y8p

هواوی Y8p بی سر و صدا معرفی شد تا گوشی جدیدی از سری میان رده محصولات هواوی وارد بازار شود. اگر به نظر آشنا به نظر برسد ، به این دلیل است که ما قبلاً این محصول را در قالب گوشی Huawei Enjoy 10 دیده ایم. ما حدس می زنیم این گوشی به صورت منطقه ای و در کشورهای خاصی عرضه شود.

هواوی Y8p

گوشی هواوی y8p

در قسمت جلوی این پنل OLED 6.3 اینچی با وضوح 1080p + حاکم است (نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.17 قرائت رسمی است). یک اسکنر  اثر انگشت در صفحه نمایش نیز وجود دارد ، که در این بخش خیلی رایج نیست.

در پشت ما یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با حسگر SuperSpectrum – نام بازاریابی هواوی برای سنسورهای RYYB پیدا می کنیم. این دوربین همچنین حالت Super Night (حداکثر 6 نور در معرض نور با پردازش تصویر AI) را ارائه می دهد.
هواوی Y8p بی سر و صدا از صفحه نمایش OLED 6.3 ” ، دوربین 48 مگاپیکسلی RYYB ، Kirin 710F رونمایی کرد

در کنار دوربین اصلی دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی (با لنز 120 درجه) و همچنین حسگر عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد که به شکلی از صفحه نمایش زندگی می کند.

Y8p از چیپست Kirin 710F با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ذخیره می شود. نسخه ای با 6 گیگابایت رم وجود دارد ، اما اگر فضای بیشتری برای پرونده ها می خواهید ، باید از کارت NM استفاده کنید (حداکثر 256 گیگابایت). تلفن EMUI 10.1 را مبتنی بر Android 10 اجرا می کند. به جای فروشگاه Google Play ، شما Huawei AppGallery و خدمات مرتبط را دریافت خواهید کرد.

Huawei Y8p

گوشی هواوی y8p

باتری البته آنقدرها هم قوی نیست و با  ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت عرضه شده، و سرعت شارژ 10W کمی ناامید کننده است. حداقل یک درگاه USB-C استاندارد و یک جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد.

هواوی Y8p در  رنگ های Midnight Black and Breathing Crystal عرضه می شود. در بلاروس با 650 BYN (245 یورو) در بلاروس می توان یافت ، معاملات ماهانه نیز موجود است. واحدهای اول در تاریخ 29 ماه می عرضه می شوند و به نظر می رسد در صورت سفارش تا 28 ماه می می توانید تخفیف 99٪ در Huawei Band 4 Pro کسب کنید.هنوز قیمت قطعی دستگاه مشخص نیست، اما نباید انتظار داشت این گوشی بیش از 300 دلار قیمت داشته باشد.

برای خرید لوازم جانبی هواوی به این بخش مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *