اخبار, تلفن همراه

گوشی آنر V30 لایت به زودی با مشخصات فنی یک میان رده عرضه می شود

گوشی آنر V30 لایت

پس از راه اندازی آنر V30 و V30 Pro ، به نظر می رسد آنر روی یک دستگاه مشابه دیگر با حداقل طراحی و قیمت ممکن، یعنی آنر V30 لایت کار می کند. هر دو شماره مدل MOA-AL00 و MOA-TL00 در کنار لیست صدور گواهینامه MIT (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) مشاهده شده است.

مورد دوم از نظر ماهیت بسیار مشهور به مرجع صدور گواهینامه TENAA است و دقیقاً مانند برخی مشخصات و چند عکس از سخت افزار دارای گواهینامه استفاده می کند. کدنیم دومی حتی تمام علائم استاندارد TENAA را نیز روی آنها دارند. با نگاهی به MOA-AL00 ، به وضوح می توانیم طراحی دوربین عقب مانند V30 را مشاهده کنیم. اگرچه ، با بررسی دقیق تر و بعد از بازی با سطح روی تصویر ، به نظر می رسد که به جای دوربین ، ماژول میانی در پشت ، فلاش LED است. به نظر می رسد آنر بودجه کافی برای تنظیم کامل دوربین سه گانه ماتریکس روی این مدل را ندارد.

چند مورد دیگر که می توانیم از عکسها بدست آوریم ، به جای سوراخ پانچ گسترده در V30 و V30 Pro ، یک  ناچ قطره ای روی صفحه نمایش آنر V30 لایت دارد. بنابراین ، یکی از تنزیل های موجود نسبت به سری پرو در تعداد دوربین در جلو است. با توجه به یک نکته جالب تر ، این دستگاه  به جای ترکیبی از اثر انگشت موجود در جفت V30 موجود ، دارای یک دکمه قدرت پاور عادی است.

مشخصات فنی آنر V30 لایت

از آنجایی که به نظر می رسد هیچ اسکنری در قسمت پشت نیز وجود ندارد ، ما شاید بتوانیم به دنبال یک ماژول اسکنر اثر انگشت تحت نمایش بگردیم. اگر این چنین باشد با وجود دارا بودن صفحه نمایش OLED طبیعی خواهد بود. چیزی که هیچ کدام از انواع V30 موجود آن را ندارند. از طرف دیگر ،شاید به طور کلی آنر V30 لایت به اسکنر اثر انگشت مجهز نبوده و به جای آن سیستم تشخیص چهره قرار داده شود.


محصولات مرتبط:


اما ، ما واقعاً نمی خواهیم در مورد این محصول به حدس و گمان بپردازیم. آنچه در مورد MOA-AL00 از گواهینامه MIT آن می دانیم این است که اندازه گیری 159.07 x 74.06 x 9.04 میلی متر ، با نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 4،900 میلی آمپر ساعت است. مشخصات ارسال شده همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. منابع همچنین پشتیبانی از شارژ 10W نیز برای دستگاه ذکر کرده اند ، اما این مساله تأیید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *