اخبار, تلفن همراه

گوشی آنر 30S با دوربین چهارگانه و شارژر 40 وات معرفی می شود

گوشی آنر 30S

گوشی آنر 30S یکی از جدیدترین و پرقدرت ترین محصولات آنر زیر مجموعه شرکت هواوی است که در اواسط فروردین رونمایی می شود. اطلاعات جدیدی از این محصول به دست آمده که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

ما اطلاعات منحصر به فرد در مورد Honor 30S ، اولین تلفن در این سری جدید دریافت کردیم. ترکیب آنر 30S در پایان ماه در چین رونمایی می شود .گوشی آنر 30S

این گوشی به لطف یک چیپست  جدید – Kirin 820 ، اولین چیپست 5G میان رده هواوی ، به یک مودم 5G مجهز خواهد بود. تلفن از شارژ سریع 40W ، 10 ولت در 4A پشتیبانی می کند ، همانطور که در گواهینامه توسط 3C مشاهده می کنید این شارژر با عدد 40W ثبت شده است.

مشخصات فنی گوشی آنر 30S

گوشی آنر 30S

ما همچنین رندر بهتری نسبت به تصاویر قبلی این گوشی داریم که نشان می دهد که آنر 30S دارای یک دوربین چهارگانه است ،این طراحی شبیه به تلفن های V30 است ، اما یک ماژول اضافی در زیر فلش وجود دارد.

شما فقط می توانید در سمت چپ گوشی اسکنر اثر انگشت روی سمت چپ (دقیقاً مانند Honor 20S) ببینید. بررسی دقیق تصویر همچنین حسگر دیگری را در کنار دوربین چهارم نشان می دهد.

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد ، اما 20S در سپتامبر سال گذشته به بازار آمد و در 1900 CNY (در آن زمان 265 دلار / 240 یورو) آغاز شد. توجه داشته باشید که این یک نسخه ارزان قیمت تر از Honor 20 بود که از پرچمداران Kirin 980 استفاده می کرد (20S 810 را دریافت کرد). بنابراین ، انتظار داریم از سری Honor 30 چیزهای بیشتری را ببینیم.

گوشی آنر 30S

به نظر می رسد که شرکت آنر قصد دارد برای سال 2020 گوشی های میان رده فوق قدرتمند  عرضه کند، از سوی دیگر هدف گذاری شرکت اصلی یعنی هواوی روی گوشی های پرچمدار + گوشی های ارزان قیمت تر بازار معطوف شده، با این وضعیت شرکت هواوی و زیر مجموعه آن، آنر می توانند در سال 2020 کل بازار از پایین ترین قیمت تا گوشی های پرچمدار را در کنار سامسونگ در اختیار بگیرند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *