اخبار, تلفن همراه

گوشی آنر 30 پرو هواوی با قابلیت فیلم برداری 1920 فریم بر ثانیه عرضه می شود

گوشی آنر 30 پرو

خانواده آنر 30 در تاریخ 15 آوریل عرضه می شوند و ما انتظار داریم حداقل دو گوشی – آنر 30 و آنر 30 پرو – در این رویداد رونمایی شرکت هواوی آنر داشته باشیم همچنین ممکن است یک نسخه آنر 30 پرو پلاس را ببینیم که پرچمدار نهایی خواهد بود.

دو روز قبل از راه اندازی شرکت نمونه ها و تیزرهای مختلفی را در پروفایل Weibo خود منتشر کرد و برخی از مشخصات کلیدی گوشی برتر این ترکیب را فاش کرد. این دستگاه دارای فیلم برداری 1920 fps سرعت آهسته ، فوکوس فوق العاده سریع ، ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و تثبیت محور X است که به AIS کمک می کند.

آنر برای نشان دادن توانایی های فوکوس سریع ، عکسی را منتشر کرد و ادعا کرد حیوانات سخت ترین شیء برای عکاسی هستند ، زیرا شما نمی دانید مسیر آنها چیست ، بنابراین شما نمی دانید که در کجا و چگونه باید به درستی تمرکز کنید و تصاویر زیبا از آن بگیرید.

گوشی آنر 30 پرو

گوشی آنر 30 پرو

آنر 30 پرو پلاس  این کار را با “قابلیت های دقیق فوکوس سریع و همچنین قابلیت پردازش گرافیکی قدرتمند” برای کاربر انجام می دهد. این حساب به وضوح در حال تردید از چیپست Kirin 990 است ، اگرچه در متن آمده است که هنوز نمی توان مشخصات را نام برد.

در مورد عکسبرداری با سرعت آهسته 1920 fps ، هونور در یک پست جداگانه فاش کرد که این یک اصلی در “گرفتن فیلم های خوب” است ، همراه با 4K در 60 فریم در ثانیه و تثبیت کننده فوق العاده تصویری AIS.

گوشی آنر 30 پرو

وقتی آنر 30 پرو (یا آنر 30 پرو +) به آنها ملحق شود ، این اولین تلفن هوشمند اختصاصی غیر گیمینگ خواهد بود که این ویژگی را دارد. در حال حاضر ، یک دسته از دستگاه های تلفن همراه وجود دارد که می توانند چنین فیلم هایی را ضبط کنند – خانواده vivo iQOO پرو ، صف Black Black Shark 3 و جدیدترین تلفن های نوبیای Red Magic از جمله nubia Red Magic 5G.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *