اخبار, تلفن همراه

گلکسی S11 سامسونگ به لنز سوپرنایت مد حالت دید در شب مجهز می شود

گلکسی S11 سامسونگ

گلکسی S11 سامسونگ ، گوشی پرچمدار سال 2020 شرکت کره ای که ابتدای بهمن ماه رونمایی می شود یک گوشی تمام عیار است. به نظر می رسد که این گوشی دارای یک لنز سوپرنایت مد مخصوص دید در شب و عکاسی با نور بسیار کم باشد.

گوشی گلکسی S11 سامسونگ بر اساس شایعات اخیر یک گوشی بسیار قدرتمند با دوربین حرفه ای و لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است. تا کنون صحبت ها و شایعات زیادی در مورد این گوشی به میان آمده که از جمله آن ها می توان به وجود لنز 108 مگاپیکسلی، بزرگنمایی Space zoom با دید 100 برابر و لنز پریسکوپی بسیار حرفه ای اشاره کرد.

امروز نیز خبر جدیدی منتشر شده که بر اساس آن گوشی گلکسی S11 سامسونگ به یک لنز مجزا دید در شب سوپرنایت مد مجهز می شود که می توان با آن تصاویر فوق تصور در کمترین نور ممکن را به ثبت رساند.

گلکسی S11 سامسونگ

این مسئله توسط letsgodigital که یک علامت تجاری ثبت شده در دفتر مالکیت تجاری اروپا را کشف کرده‌اند، مطرح شده است. شایعات منتشرشده، اندکی عجیب به نظر می‌رسند، زیرا دوربین‌های مختلف به صورت متقارن در ماژول بزرگ مربع شکل قرار نگرفته‌اند، اما با فرض درست بودن آن‌ها، قطعا دلیل موجهی برای این امر وجود دارد. سنسورها اندازه‌های مختلفی دارند و این موضوع به ما اجازه می‌دهد فرضیه‌ای درباره چگونگی چینش آن‌ها به دست آوریم.


محصولات مرتبط:


بر اساس اطلاعات موجود، یک سنسور اصلی، سنسور تله فوتو، سنسور واید، سنسور 3 بعدی و همچنین یک سنسور مخصوص تصاویر شبانه را در گوشی گلکسی S11 خواهیم دید. با این که اطلاعات دقیقی از سنسورها مشخص نشده است، اما بر اساس شایعات منتشرشده در گذشته می‌دانیم دستگاه مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسل خواهد بود که توسط سامسونگ تولید شده و آن را در شیائومی می نوت 10 (Xiaomi Mi Note 10) هم مشاهده کردیم. خبر مهم دیگر را می‌توان ورود فوکوس خودکار لیزری دانست؛ این فناوری مدتی‌ست در دنیای گوشی های هوشمند وجود دارد، اما سامسونگ هرگز آن را به رسمیت نشناخت.

مشخصات گوشی گلکسی S11 سامسونگ

البته همانطور که در رندرهای به دست آمده از این گوشی جدید سامسونگ دیدیم، لنز ها در یک ماژول مستطیل شکل به صورت نامنظم قرار گرفته اند و تنها یک لنز اصلی در وسط این ماژول قرار دارد. وجود دو لنز ToF نیز در این محصول تایید شده که یکی برای دوربین اصلی و دیگری برای سنسور سلفی است. با این اوصاف دوربین گلکسی S11 را می توان قدرتمندترین و بدون شک بهترین دوربین سال 2020 نامید.

گلکسی S11 سامسونگ

اینطور که پیداست، اخیرا گلکسی اس 11 با شماره مدل SM-G968B از GeekBench عبور کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 9830 با فرکانس پایه 1.95 گیگاهرتز خواهد بود؛ این چیپست از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و دارای هشت هسته است، همچنین پرچمدار آینده سامسونگ دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود.

در نهایت این لیست نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس 11 مجهز به سیستم عامل اندروید 10 خواهد بود. بد نیست بدانید این گوشی موفق به کسب امتیاز 427 در عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز 2326 در عملکرد چند هسته‌ای شده است.

گوشی گلکسی S11 سامسونگ ، ابتدای بهمن ماه 98 در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ پس از آن گلکسی اس 11 لایت و گلکسی نوت 10 لایت را نیز معرفی و عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *