اخبار, تلفن همراه

گلکسی M30s سامسونگ با دوربین سه گانه رونمایی می شود

گلکسی M30s سامسونگ

گوشی گلکسی M30s سامسونگ نسخه پیشرفته گوشی گلکسی M30 این شرکت است. این گوشی به زودی با دوربین سه گانه ، قیمت عالی و مشخصات فنی استثنایی رونمایی خواهد شد. در ادامه مشخصات این گوشی جدید سامسونگ را بررسی می کنیم.

گلکسی M30s سامسونگ

گوشی سری M سامسونگ همگی از باتری های بزرگ و با ظرفیت زیاد بهره می برند و قیمت های بسیار مقرون به صرفه دارند. بهترین سری میان رده گوشی های سامسونگ را می توان گوشی گلکسی M30 نامید که هم از نظر سخت افزار و هم از نظر قیمتی گوشی بسیار خوبی است. حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا سری جدید گوشی های خود به نام سری Ms و As را که نسخه های ارتقا یافته گوشی های سری M و A هستند روانه بازار کند.

گوشی گلکسی M30s نیز یکی از گوشی های جدید از سری Ms است که با یک باتری 6000 میلی آمپر ساعت و دوربین سه گانه و همچنین قیمت عالی به زودی رونمایی می شود.

رندر گلکسی M30s که مطابق با شایعات منتشرشده تا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود، منتشر شد و گوشی را در رنگ گرادینت آبی و سبز نشان می‌دهد. این تصویر، شایعات قبلی منتشرشده درباره وجود دوربین سه‌گانه در سمت چپ قسمت بالا را تایید می‌کند. همانطور که در تصویر مشخص است، یک فلاش ال ای دی هم در کنار سنسورهای دوربین و در یک ماژول مستطیل شکل وجود دارد.

سنسورهای دوربین عقب در کنار حسگر اثر انگشت تعبیه شده‌اند. همچنین کلید پاور و حجم صدا در سمت راست و جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم در قسمت پایین گوشی قرار دارد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی Galaxy M30s در ماه آینده و در کشور هند معرفی خواهد شد و قیمت آن هم در بازه قیمتی 210 الی 280 دلار است. بر اساس شایعات منتشرشده، گوشی جدید سامسونگ مجهز به تراشه اگزینوس 9610، سنسور 48 مگاپیکسل و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گوشی گلکسی ام 30 اس را می توان یکی از بهترین میان رده های سامسونگ با قیمت عالی نامید. وجود دوربین 48 مگاپیکسل سه گانه و پردازنده اگزینوس 9610 این گوشی را همتراز با گلکسی A50 خواهد کرد اما با اختلاف قیمت 50 تا 60 دلاری نسبت به گوشی گلکسی ای 50 سامسونگ.

نظر شما در مورد گوشی سری جدید ام 30 اس سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *