تلفن همراه

گلکسی A70 ؛ یکی از میانردهای گران و پرفروش 2019

گلکسی A70 ؛ یکی از میانردهای گران و پرفروش 2019

گلکسی A70 میانرده ای با قدرت

سامسونگ پس از چند سال استراحت ، دوباره به روزهایی رسیده که با تلفن های هوشمند جدیدی بازار را تسخیر کرده است. این شرکت در بیشتر قسمت ها بر روی تولید گ.شی های Galaxy A تمرکز دارد، از این رو هفت تلفن Galaxy A در سال 2019 اعلام شده و سری اس آن ها نیز با تازگی رونمایی شده و در خط تولید هستند. در واقع، با در نظر گرفتن انواع مختلفی مانند Galaxy A20e ، سامسونگ در حال از دست دادن تعدادی از گوشی ها مانند گلمسی آ70 ، ا50 و… بوده و روشن است که سامسونگ به آسانی متوقف نمی شود. شایان ذکر است که گلکسی A70 و گلکسی A50 از پرفروش ترین های 2019 میلادی می باشند.
گلکسی A70 ؛ یکی از میانردهای گران و پرفروش 2019

گلکسی A70 ؛ یکی از میانردهای گران و پرفروش 2019

بازگشت قدرتمند سامسونگ به بازارا با سری A 2019

سامسونگ برای تثبیت خود در بازار، تلفن های سری Galaxy A را مجهز به ویژگی های جذابی مانند سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، دوربین های فوق العاده گسترده و جدیدترین نرم افزار کرده است. Galaxy A70 چند مورد دیگر به این لیست اضافه می کند. نکته قابل توجه اینست که A70 یکی از اولین تلفن های Galaxy با شارژ فوق العاده سریع 25W است که جایگزین شارژ سریع 15W (بر اساس استاندارد Quick Charge 2.0) که سامسونگ از سال 2014 میلادی کرده است ، می باشد.

گلکسی A70 و مجهز به دوربین 32 مگاپیکسلی

گلکسی A70 همچنین دارای یک باتری نسبتاً بزرگ (4500 میلی آمپر ساعت)، نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-U با شکاف آب، دوربین های 32 مگاپیکسلی در جلو و عقب و Snapdragon 675 SoC است. A70 ممتازترین تلفن سری Galaxy A است که هم اکنون در دسترس است ، اما آیا همه عناصر با هم ترکیب شده اند تا ارزش خرید بعدی گوشی هوشمند شما را داشته باشند؟

سایز 6.7 اینچی و خسته کننده!

با نمایشگر 6.7 اینچی ، گلکسی A70 یک گوشی بزرگ به حساب می آید که با وجود زیبا بودن، استفاده از آن با یک دست بیش از 5 دقیقه  بسیار غیرممکن است. حتی اگر به لطف صفحه های کوچک اطراف صفحه نمایش آن چندان بزرگ نباشد. رابط کاربری یک UI سامسونگ برای دسترسی آسان تر ، برخی از عناصر سیستم عامل را به پایین صفحه نمایش آورده است. اما بیشتر عناصر UI اندروید شما را برای دستیابی آسان به قسمت بالای صفحه اضافه کرده است. شما می توانید از حسگر اثر انگشت داخلی یا جلوی بدنی استفاده کنید تا سایه اعلان را باز کنید، اما با یک سنسور در صفحه نمایش که گزینه ای غیرقابل انتخاب است.
نمای نازک تلفن و منحنی های حاشیه در قسمت پشت باعث می شوند در استفاده از یک دست مشکل کمتری از آنچه انتظار دارید داشته باشید و وزن گوشی به خوبی توزیع شده باشد ، اما پلاستیک فوق العاده صاف چیزها را به خطر می اندازد. سامسونگ یک پرونده رایگان را در برخی بازارها ارائه می دهد و من احساس می کنم بیشتر مردم در روز اول خود گوشی را در این حالت قرار می دهند. از آنجایی که این یک مورد واضح است ، زیبایی شیب را در پشت گوشی پنهان نمی کند. من از A70 سفید را ترجیح می دهم و فهمیدم که بسیار درجه یک است، اما اگر ظرافت برایتان مهم نیست رنگ سیاه را می توانید خریداری کنید.

نمایشگر با کیفیت عالی سوپر آمولد

در مورد صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED ، استفاده از آن بسیار خوشحال کننده است. مانند هر تلفن هوشمند  با صفحه نمایش AMOLED در سال گذشته یا سالهای قبل تر، رنگ ها کاملا جداسازی شده آمد ولی نه به طور کامل (می توانید از تنظیمات صفحه نمایش به رنگ های طبیعی تر تغییر دهید) ، میزان روشنایی بسیار عالی است ، سیاه ها عمیق هستند و زاویه دید کاملاً گسترده هستند. اندازه صفحه نمایش بزرگ،  برای تماشای فیلم ، بازی ، مرور و هر چیز دیگری که فکر کنید عالی است.
ادامه بررسی گلکسی آ70 را در روز های آینده اضافه خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *