اخبار, تلفن همراه

گلکسی A21 سامسونگ به زودی دربازار

گلکسی A21 سامسونگ به زودی دربازار

جدید ترین میانرده بازار : گلکسی A21 سامسونگ

چندی پیش ، ما از برنامه نامگذاری سامسونگ برای سری Galaxy A سال جدید خبر داده بودیم. سامسونگ هم چنان با طرح نامگذاری دو رقمی برای ترکیب Galaxy A خود ، ادامه خواهد داد و با گوشی های سال آینده Galaxy A11 ، A21 ، A31 و غیره تا A91 شروع خواهد کرد. سامسونگ برای سری Galaxy A 2020 نام های مدل خود را از گلکسی A11 تا A91 تعیین کرده است. یکی از مدل های پایین سری A ، Galaxy A21 درحال راه اندازی است.  گذشته از اسامی ، هیچ چیزی درباره تلفن های Galaxy A سال آینده مشخص نشده است ، اما یک نشت جدید در حال حاضر به ما می گوید که باید انتظار داشته باشیم برخی از پیشرفت های مهم دوربین در سری A در سال 2020 باشد. Tipster Sudhanshu Ambhore نقشه راه اعلام شده ای را نشان داد که جزئیات هر یک از تلفن های Galaxy A را در سال آینده با توجه به دوربین ها به نمایش می گذارد. با شروع از گلکسی A21 ، سامسونگ حداقل دارای سیستم های دوربین سه گانه خواهد بود که در واقع جای تعجب ندارد زیرا این کمپانی در حال حاضر سعی کرده دوربین سه گانه را به طور پیش فرض در بسیاری از تلفن های Galaxy خود در سال جاری تبدیل کند. به هر حال ، A21 یک دوربین سه گانه در پشت خود خواهد داشت . اگر شبیه به Galaxy A20s باشد ، ما به دوربین های پهن و فوق العاده پهن به علاوه حسگر عمق نگاه می کنیم. گلکسی A21 سامسونگ دارای یک شکاف برای یک دوربین واحد در قسمت جلویی است (چیزی که در کنار آن قرار دارد یا نزدیکی است یا سنسور نور محیط). به نظر می رسد سوراخ های پانچ برای مدل های پریمیوم بیشتر مانند گلکسی A51 و A71 (که اخیرارونمایی شده اند) محفوظ است.

طراحی گلکسی A21 سامسونگ و A01 دیگر گوشی های جدید سری A

ما چند جزئیات در مورد تلفن های هوشمند بودجه آینده سامسونگ برای سال 2020 را از نشت و مجوزهای مختلف می دانیم. اکنون Slashleaks دو مورد از این دستگاه ها را ارائه داده است: گلکسی A01 و A21. همان طور که از نام مدل ها پیداست ، اولی یک گوشی هوشمند جدید وارد سطح Galaxy است ، در حالی که قرار است دومی جانشین A20 باشد. ارائه دهندگان هیچ چیز تعجب آور را نشان نمی دهند و دستگاه های با زبان طراحی یادآور تلفن های هوشمند فعلی بودجه Galaxy را نشان نمی دهند. در قسمت عقب A01 در رندرها یک خواننده اثر انگشت وجود ندارد و یک دوربین دوگانه را ساپورت می کند ، در حالی که A21 دارای یک ماژول دوربین سه گانه و یک اسکنر اثر انگشت است. در قسمت جلویی ، نمایشگرهای Infinity را با شکاف v شکل برای هر دو دستگاه مشاهده می کنیم. حتی اگر همه این ها در خطوط مورد انتظار است ، اما هنوز هم قابل ذکر است که اینها رندرهای رسمی نیستند و می توانند گمراه کننده باشند. گلکسی A01 ماه گذشته تصویب FCC را تضمین کرد ، و این نشان می دهد که قریب الوقوع بودن آن و آشکار شدن برخی از مشخصات و عناصر طراحی در حال انجام است. پیش بینی می شود از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایت ، اندروید 10 و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شود. ما هم چنین به طور انحصاری فاش کردیم که در هنگام راه اندازی می تواند در گزینه های رنگی آبی ، سیاه و قرمز موجود باشد.  در همین حال ، جزئیات مربوط به Galaxy A21 هنوز مبهم است ، و اطلاعات بسیار کمی در مورد آن وجود دارد. ما می دانیم که قرار است جانشین گلکسی A20 باشد و از این رو باید از لحاظ نظری مشخصات بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه دهد. امیدوارم با نزدیک شدن به رونمایی از آن ، جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه ظاهر شود.

مشخصاتی از جدید ترین های سری A

طبق نقشه راه افتاده ، گلکسی A21 ، A31 و A41 با دوربین های سه گانه عقب عرضه می شوند. A21 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، لنزهای با زاویه دید 8 مگاپیکسلی و حسگر عمق 5 مگاپیکسلی است. A31 و A41 به ترتیب با دوربینهای اصلی 16MP و 24MP همراه خواهند بود ، در حالی که سنسور زاویه دید و عمق در هر سه دستگاه یکسان است. با شروع گلکسی A51 ، سامسونگ با اضافه کردن یک لنز تله فوتو به مخلوط ، به دنبال این خواهد بود که دوربین های چهارگانه اصلی را به A91 تبدیل کند. به عنوان مثال گفته می شود که Galaxy A51 با یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین با زاویه دید 12 مگاپیکسلی ، لنزهای تله 12 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی همراه است. Galaxy A61 دارای پیکربندی 48MP (Main) + 8MP (Wide) + 10MP (Telephoto) + 5MP (عمق) است که در آن سنسور 48MP می تواند IMX586 سونی یا سنسور GM1 خود سامسونگ باشد

مشخصات دوربین های A71 و A91

Galaxy A71 و A91 مطابق نقشه راه ، سنسور عمق را با دوربین ToF جایگزین می کند. سیستم دوربین چهارگانه A71 شامل ترکیبی 48MP + 12MP + 12MP + ToF خواهد بود. در همین حال گفته می شود که گلکسی A81 از سنسور اولیه 64MP بهره می برد که به عقیده ما سنسور 64MP GW1 سامسونگ است که برای اولین بار امسال به گوشی های Realme و Redmi عرضه خواهد شد. در آخر ، ما گلکسی A91 را داریم که جدیدترین سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX را که سامسونگ چند روز پیش با همکاری شیائومی معرفی کرده  دارا است. دوربین چهارگانه A91 هم  چنین شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ، لنز تله 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 5 برابر و دوربین ToF خواهد بود.هیچ راهی برای تأیید صحت این نقشه اخباروجود ندارد. اما این ایده را به ما می دهد که سامسونگ در سال آینده قصد دارد برای سری Galaxy A خود برنامه ریزی کند.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Samsung Galaxy A21 را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *