اخبار, تلفن همراه

گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس سامسونگ به صفحه نمایش 120 هرتز مجهز می شوند

گلکسی نوت 20 سامسونگ

راس یانگ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوران زنجیره تأمین نمایش سامسونگ اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس در توییتر خود منتشر کرد، هر چند در مورد گلکسی فولد 2 ، گوشی جدید تاشو سامسونگ صحبتی به میان آورده نشده، اما بگذارید اول از باند کمک بگیریم ، Note20 Ultra وجود نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس مدل برتر  این سری از گوشی های پرچمدارسامسونگ، یا بهتر بگوییم فبلت پرچمدار سامسونگ،خواهد بود. این نمایشگر نسبتاً بزرگتر از مدل قبلی خود ، 6.87 اینچ خواهد بود ، با تراکم پیکسلی یکسانی (وضوح 1440p +). نرخ تازه سازی 120 هرتز مهمترین مورد در سال جاری خواهد بود ، با استفاده از یک نرخ تازه سازی متغیر ، کارآمد است (مشخص نیست که چگونه این متفاوت است از حالت خودکار S20 که در شرایط خاص به 60 هرتز تغییر می یابد).

مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 20

گلکسی نوت 20 سامسونگ

گلکسی نوت 20 دارای صفحه نمایش 6.42 اینچی است ، دوباره کمی بزرگتر از گذشته ، و وضوح تصویر 1080p + خود را حفظ می کند. حالت 120Hz را نیز دریافت می کند ، که منحصر به مدل plus نیست.

ظاهراً پانل های OLED با استفاده از فناوری LTPO ساخته می شوند که 5-15٪ صرفه جویی در مصرف انرژی را در مقایسه با پنل های LTPS ارائه می دهند. این اولین بار در Apple Watch Series 4 مشاهده شد ، اما سامسونگ نمایشگرهای LTPO مخصوص خود را با Galaxy Watch Active2 آغاز کرد.

گلکسی نوت 20 سامسونگ

Ice Universe توئیتی را منتشر کرد که با اطلاعات راس یانگ هم عقیده است و به نظر می رسد که این سری از گوشی های سامسونگ در اواخر مرداد ماه امسال با قیمتی نزدیک به گوشی گلکسی S20 اولترا وارد بازار جهانی شود.

نظر شما در مورد گوشی جدید سامسونگ چیست؟

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *