اخبار, تلفن همراه

گلکسی نوت 10 پرو ، عضوی جدید از خانواده نوت در سال 2019

گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 پرو به عنوان عضو جدیدی از خانواده نوت معرفی خواهد شد. این گوشی همراه با گلکسی نوت 10 با صفحه نمایش بزرگتر، رم بیشتر و هچنین اینترنت نسل 5 روانه بازار می شود.

گلکسی نوت 10

حدود 3 ماه دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی های سری نوت سامسونگ باقی مانده است، اما خب هر ساله پس از رونمایی و عرضه سری اس سامسونگ، شایعات فراوانی در مورد نسل پرچمدار فبلت که در همان سال رونمایی می شود، منتشر خواهد شد. سال گذشته گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 را داشتیم، امسال نیز پس از عرضه سامسونگ گلکسی اس 10، باید منتظر فبلت پرچمدار سامسونگ، گلکسی نوت 10 و سری جدید آن گلکسی نوت 10 پرو نیز باشیم.

همانطور که در رونمایی و عرضه سری گلکسی اس 10 دیدیم، این گوشی نیز یک سری بزرگ تر با اینترنت نسل 5 عرضه کرد. بنابراین بر اساس گفته های موجود در توییتر ، وجود گلکسی نوت 10 پرو قطعی خواهد بود.

با این حال خود نوت 10 به نوعی یک گوشی پرو محسوب می شود، بنابراین اضافه کردن نام پرو جلوی آن کمی نامانوس است. هرچند که به نظر می رسد نام انتخابی برای این محصول تغییر کند، اما خب تاکنون فقط می توان گفت این گوشی با برچسب نوت 10 پرو رونمایی می شود، اما به طور دقیق تر نام دیگری خواهد داشت.

احتمال دیگر، تولید و عرضه‌ی هر سه مدل یعنی گلکسی نوت ۱۰ ای، نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو است. در چنین شرایطی سری Note هم از لحاظ تنوع مدل، شبیه سری S جلوه خواهد کرد؛ با این تفاوت که بزرگترین مدل به جای پسوند پلاس، دارای پسوند پرو خواهد بود. در صورت تحقق این سناریو، انتظار می‌رود که سایز صفحه نمایش هر سه مدل بزرگتر از 6 اینچ باشد.

مشخصات فنی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو

سه گوشی مختلف نوت 10 باید دارای صفحه نمایش های 6.28 اینجی، 6.4 اینچی و 6.75 اینچی باشد. نسخه آخر یعنی نوت 10 پرو دارای بیشترین میزان رم در بین تمامی گوشی های پرچمدار سال 2019 خواهد بود، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، از این گوشی یک فبلت غول می سازد.

دیگر تفاوت را باید در دوربین این فبلت ها جستجو کنیم. احتمالا رده‌ بالاترین دستگاه دارای چهار دوربین عقب خواهد بود؛ مانند آنچه که در نسخه 5G گلکسی S10 دیدیم. البته انتظار نمی‌رود که کوچکترین مدل نوت 10، کمتر از سه دوربین در پنل پشتی خود داشته باشد.

با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد برای هر سلیقه و بودجه‌ای، یک دستگاه گلکسی نوت 10 را روانه بازار بکند. اگر واقعا نوت 10e عرضه شود، قیمتی کمتر از 1000 دلار برای آن قابل تصور است که خوشایند بسیاری از مشتریان بلقوه خواهد بود. هنوز زمان زیادی باقی مانده تا به صورت رسمی گوشی های گلکسی نوت 10 رونمایی شوند، با موب خرید در ادامه منتظر خبرهای جدید از این گوشی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *