اخبار, تلفن همراه

گلکسی نوت 10 سامسونگ به دوربین چهار گانه مجهز خواهد شد

گلکسی نوت 10

پس از عبور از نمایشگاه MWC 2019 و شایعات پیرامون گلکسی اس 10 پلاس، حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 رسیده. این گوشی در جدیدترین گزارش، یک گوشی با دوربین 4 گانه خواهد بود که از جمله بارز ترین مشخصات آن به شمار می رود.

گلکسی نوت 10

پرچمدار بعدی سامسونگ که در تابستان 98 عرضه می شود، می تواند نسخه پیرفته ای از گلکسی اس 10 پلاس باشد که در حال حاضر با اینترنت نسل 5 عرضه می شود. این گوشی از سیستم دوربین اصلی 4 گانه بهره خواهد برد و به احتمال زیاد قیمتی بیش از 1700 دلار خواهد داشت. این گوشی رکورد سالانه گلکسی اس 10 را نیز تا چند ماه دیگر نیز خواهد شکست.

البته به نظر می رسد که حتی تا 4، 5 ماه آینده آنقدر ها اینترنت 5G فراگیر نشود، بنابراین باید منتظر عرضه 2 نسخه متفاوت از گلکسی نوت 10 با اینترنت های نسل 4 و نسل 5 باشیم.

از جمله مشخصات فنی و سخت افزار این گوشی می توانن به مجهز شدن آن به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی (که 0.2 اینچ بیشتر از گلکسی اس 10 پلاس فعلی است ) و از نرخ نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می برد مجهز شده و همچنین پردازنده اسنپدراگون 855 روی گوشی گلکسی نوت 10 حاضر خواهد شد. این محصول در حال حاضر با نام رمز داوینچی در منابع داخلی سامسونگ شناخته می‌شود و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نام‌گذاری آن متفاوت از گوشی ‌های قبلی سری نوت انجام می‌گیرد.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی نوت 10

هنوز اطلاعات کامل و فراگیری از گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 در دسترس نیست، اما تا اینجای کار می دانیم که احتمال دارد جک 3.5 میلیمتری روی آن حذف شده و همچنین قلم S Pen آن پیشرفت چشمگیری کند و حتی روی آن یک دوربین جاسازی شود. احتمالا سری نوت ۱۰ تا چند ماه دیگر در اروپا و در جریان رویداد IFA عرضه خواهد شد. احتمالا یک مراسم ویژه از سری کنفرانس‌های آنپکد سامسونگ برای این محصول در حوالی رویداد IFA که اوایل سپتامبر (شهریور ماه) در تابستان سال آینده برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد.

گلکسی اس 10 پلاس در نسخه 5G قیمتی نزدیک به 1600 دلار خواهد داشت، اما گلکسی نوت 10 که یک فبلت بزرگ تر با امکانات بیشتری از این گوشی است به احتمال قوی با قیمتی بالاتر نیز عرضه شود. کارشناسان تخمین زده اند که قیمت گلکسی نوت 10 چیزی نزدیک به 1700 تا 1900 دلار باشد، قیمتی برابر با گوشی گلکسی فولد ، گوشی تاشو سامسونگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *