تلفن همراه

گلکسی اس 10 سامسونگ به سیستم شارژ معکوس بی سیم مجهز می شود

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 سامسونگ، جدیدترین پرچمدار شرکت کره ای، به سیستم شارژ معکوس بی سیم مجهز خواهد شد. شایعات زیادی پیرامون مشخصات فنی و قیمت این گوشی به گوش می رسد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. سامسونگ گلکسی اس 10 در نمایشگاه MWC 2019 در بارسلونا رونمایی خواهد شد.

گلکسی اس 10

طی خبرهایی که در هفته های گذشته در مورد گلکسی اس 10 سامسونگ نوشتیم، این گوشی در 4 مدل مختلف گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس، اس 10 E و یک مدل با اینترنت 5G عرضه خواهد شد.  غول کره‌ای به مناسبت فرا رسیدن دهمین سال عرضه اولین پرچمدار سری S تصمیم دارد ویژگی‌های متنوعی را درون گوشی های سری S جدید ارائه کند که سیستم شارژ معکوس بی سیم یکی از آن‌ها است.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از گلکسی اس 10 ، این قابلیت را دارد که بتواند سایر گوشی ها را که می توانند به طور بی سیم شارژ شوند، شارژ کند. به این سیستم شارژ معکوس بی سیم می گویند. با استفاده از این قابلیت می توانید گوشی را به عنوان یک پاور بانک 5000 میلی آمپری نیز استفاده کنید و سایر گوشی هایی که از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند را شارژ کنید.

در کنار گوشی گلکسی اس 10 ، هواوی میت 20 قابلیت سیستم شارژ معکوس را در خود دارد. اما تفاوت بزرگی در سیستم مورد استفاده گلکسی اس 10 وجود دارد که می تواند با سرعت بیشتر گوشی مقابل را شارژ کند، یعنی سیستم  خروجی 9 وات برای شارژ خود را به همراه دارد.

گلکسی اس 10 سامسونگ و شارژ معکوس

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس علاوه بر این که از سیستم نمایشگر ایفینیتی او بهره می برند تغییرات جدیدی را نیز به خود دیده اند. از جمله این تغییرات می توان به سیستم اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و نمایشگر پانچ دیسپلی برای قرار دادن دوربین درون آن به صورت حفره ، اشاره کرد.مسامسونگ با استفاده از نسل دوم یا سوم اسکنر اولتراسونیک کوالکام، مدعی است اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر سریع‌تری در مقایسه با محصولات دیگر شرکت‌ها ارائه خواهد کرد.

سری جدید گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10، در دو نسخه با پردازنده های اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 هوشمند به بازار معرفی می شوند.تراشه پرچمدار کوالکام 7 نانومتری است، اما اگزینوس 9820 یک تراشه 8 نانومتری بهبود یافته تلقی می‌شود. پیش‌بینی شده تراشه گلکسی نوت 10 اولین چیپست 7 نانومتری سامسونگ خواهد بود. همانطور که در خبر های قبلی نیز گفتیم، قیمت 4 سری گوشی از 1000 تا 1600 دلار خواهد بود. به نظر می رسد نسخه قدرتمند تر و قوی تر با اینترنت نسل 5 این گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی ، همان گوشی 1600 دلاری باشد. با این حال و تمامی این امکانات، همچنان قیمت گوشی های سامسونگ از گوشی های اپل پایین تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *