اخبار, تلفن همراه

کاور آیفون 9 در فروشگاه های آنلاین به فروش گذاشته شد

آیفون 9

اپل قصد دارد که امسال سری جدید آیفون SE 2 را با نام آیفون 9 عرضه و رونمایی کند. این گوشی جدید آیفون می تواند یک از ارزان قیمت ترین سری گوشی های اپل در سال های گذشته باشد که امکانات بسیار خوبی را نیز دارد. آیفون 9 نسخه تکمیل شده تر سری آیفون 8 در سال 2018 است که قبلا شاهد آن بودیم.

حال کاور گوشی آیفون 9 در فروشگاه های آنلاین دیده شده که در ادامه تصاویر آن و سایر مشخصات مرتبط را بررسی خواهیم کرد.

آیفون 9

به نظر می رسد رونمایی از جانشین طولانی شایعه شده در iPhone SE 2016 ممکن است زودتر از آنچه انتظار می رود باشد. براساس گزارش های جدید ، آیفون 9 ممکن است در اوایل این هفته همانطور که در تاریخ 5 آوریل در مورد خرید و فروش مشهود است ، موردی را پیدا کند که راهی برای بهترین خرید شود. در جعبه محافظ Urban Armor Gear به وضوح بیان شده است که برای آیفون جدید 4.7 “، 2020 طراحی شده است و می توانیم ببینیم که این دوربین از نظر اندازه مشابه دوربین های دیگر با آیفون 7 و 8 است.

کاور آیفون 9

هفته گذشته اپل آخرین iPad Pro و Macbook Air خود را معرفی کرد و با توجه به اینکه آیفون 9 پرچمدار نیست ، می تواند به راحتی شاهد انتشار مطبوعاتی کم کلید مشابه باشد.

آیفون 9

انتظار می رود آیفون با بودجه جدید به نسخه 5.5 اینچی بزرگتر که احتمالاً آیفون نه پلاس نامیده می شود ، بپیوندد. هر دو گوشی طراحی آیفون 8 را بازیافت می کنند و به تراشه A13 Bionic ، رم 3 گیگابایتی ، 64/128 گیگابایت و یک دوربین عقب می رسند. پیش بینی می شود قیمت پایه برای مدل کوچکتر 4.7 اینچی 400 دلار باشد. بنابراین شاهد ارزان قیمت ترین سری گوشی آیفون از سال 2017 به این طرف خواهیم بود.

نظر شما در مورد گوشی های جدید اپل آیفون 9 چیست؟

برای خرید لوازم جانبی گوشی های اپل روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *