اخبار, تلفن همراه

چگونه نرخ رفرش 120 هرتز گلکسی S20 سامسونگ را فعال کنیم

نرخ رفرش 120 هرتز

اگر گوشی گلکسی S20 سامسونگ خریداری کنید احتمالا نمی دانید چگونه نرخ رفرش 120 هرتز گلکسی S20 روی صفحه نمایش را فعال کنید. در ادامه انجام این روش را آموزش خواهیم داد.

ما شنیده ایم که سامسونگ ممکن است نسبت به پاییز سال گذشته ، میزان بروزرسانی نمایشگرهای گوشی پرچمدار خود را دو برابر کند ، زمانی که گزینه جابجایی بین 60 هرتز و 120 هرتز در یک منوی مخفی به روزرسانی بتا OneUI 2.0 کشف شد.

از آن زمان ، ما به این خواسته علاقه مندیم ، مخصوصاً وقتی مربوط به پرچمداران سری فعلی S20 هستیم ، در مورد این موضوع غلبه می کنند. کد سیستم عامل نشت شده برای نمایشگرهای گلکسی S20 از 120 هرتز بهره می برد ، اما متعاقباً به اندازه رزولوشن کامل نمایشگرها از بین رفت.

بنابراین ، از آنجا که برای بسیاری از شما که مدلهای جدید Galaxy S20 ، S20 + یا Ultra را خریداری می کنید ، این اولین تلفن آنها با صفحه نمایش نرخ تجدید 120Hz خواهد بود ، ما باید ناامید شویم ، زیرا این گزینه به طور پیش فرض روشن نیست.

فرکانس های تازه سازی بالا قاتل باتری هستند ، زیرا چندین بار در تلفن هایی مانند ROG II یا OnePlus 7T Pro این گزینه مورد آزمایش قرار گرفته است ، بنابراین سامسونگ مانند صفحه قبلی Galaxy S10 صفحه تازه سازی صفحه پیش فرض را برابر با 60 هرتز تنظیم کرد. شما باید خودتان چیز 120Hz را روشن کنید.

نرخ رفرش 120 هرتز گلکسی S20

در اینجا نحوه روشن کردن صافی Motion 120Hz سامسونگ از نرخ پیش فرض 60Hz به طور پیش فرض در Galaxy S20 ، Plus و Ultra آورده شده است:

1. به برنامه تنظیمات بروید ، یا نوار اطلاع رسانی را پایین بکشید و روی نماد cogwheel ضربه بزنید.
2. بر روی منوی Display ضربه بزنید و به گزینه Motion Smoothness بروید.
3. می توانید از حالت های همیشه کار 120 گیگاهرتز یا باتری 60Hz استفاده کنید.
4- گزینه Muff Smoothness با سرعت بالا را روشن کنید.
5- تمام برنامه های پیش فرض پشتیبانی شده از 120Hz را در Galaxy S20 ، Plus و Ultra خود در زیر مشاهده کنید.


محصولات مرتبط:


سوئیچ نرخ تجدید سرعت حرکت سامسونگ Galaxy S20 60Hz vs 120Hz Motion

به اخطار درباره تأثیر منفی بر روی عمر باتری از صفحه ای که دائماً با سرعت 120Hz تازه می شود ، توجه کنید. خوب ، این ممکن است یکی از دلایل چنین اقدام سامسونگ باشد ، حتی اگر زیر سیستم گرافیکی بدون در نظر گرفتن رزولوشن مجازی ، مجبور باشد همان تعداد پیکسل ها را تجدید کند.

نرخ رفرش 120 هرتز

همانطور که می بینید ، سامسونگ در واقع گزینه ای برای تازه کردن 120 هرتز در وضوح تصویر کامل در سری Galaxy S20 را از بین برد و آن را برای نسخه 1080p پیش فرض قرار داد که تلفن های رده بالا معمولاً از خارج از جعبه آن ارسال می شوند.

شک داریم که این محدودیت با وضوح کامل بدون نرخ رفرش 120 هرتز در وضوح ، چیزی است که به هر حال کاربر متوسط ​​را آزار می دهد. ما یک تست را اجرا کردیم و ناآگاهان واقعاً نمی توانند تفاوت بین 60 هرتز و 90 هرتز در استفاده منظم از تلفن های OnePlus را بیان کنند ، اگرچه با 120 هرتز ممکن است کمی برجسته تر باشند.

با این وجود ، سامسونگ ممکن است در حال کار بر روی یک افزونه نرم افزاری باشد که قابلیت تجدید 120 گیگاهرتز را در رزولوشن نمایشگر فیزیکی Galaxy S20 با کیفیت 1440p دارد ، بنابراین هنوز ناامید نشوید.

بهترین بازی های رایگان با صفحه نمایش 120 هرتزی پشتیبانی از Galaxy S20

نرخ رفرش 120 هرتز0

در حالی که سامسونگ لیست تمام برنامه های پیش فرض 120 هرتز را که می تواند از بالاترین میزان تجدید نمایشگر در تلفن های Galaxy S20 درست در همان منوی Motion Smoothness استفاده کند ، لیست کرده است ، اما بسیاری از برنامه ها و بازی های دیگر با پشتیبانی از تازه کردن صفحه نمایش 120 هرتزی وجود دارند که می توانید آنها را بارگیری و لذت ببرید. از فروشگاه بازی.

در اینجا لیست کوتاهی از برخی از بازی های رایگان محبوب ارائه شده است که از نرخ رفرش 120 هرتز در Galaxy S20 ، Plus یا Ultra پشتیبانی می کنند:

Fortnite
ادیسه آلتو
عرصه ولور
اتومبیل شطرنج
مرگ TRIGGER 2
KOMBAT MORTAL
LEGENDS SHADOWGUN
بازی جنگ Shadowgun
واینگلوری
مسابقات مارول قهرمانان

سامسونگ با سری Galaxy S20 بسیاری از “دست اول” ها و سوابق را در اختیار شما قرار می دهد ، اما شاید مهمترین دستاورد این باشد که باعث می شود نمایشگرهای تلفنی 120 هرتزی به صورت اصلی نمایش داده شوند. در حال حاضر ، تلفنهای OnePlus ، ROG و Razer دارای نمایشگرهای جدید با سرعت بالا هستند اما S-line سامسونگ محبوب ترین و قابل تشخیص ترین طرف این آیفون های اپل است.

ما پیش از این پیش نمایش داده ایم که چگونه نرمی پیمایش به نظر می رسد در صفحه نمایش 60Hz Galaxy S10 vs 120Hz Galaxy S20 نمایشگرهای جدید است ، و می توانید آن را با حرکت آهسته قابل تشخیص در ویدیوی زیر مشاهده کنید. پیمایش همه چیز در مورد 120Hz مربوط به آن نیست ، هرچند ، به عنوان انیمیشن های گذار رابط و گیم پلی سریع که برای نرخ تازه سازی بالاتر بهینه شده است نیز سود می برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *