اخبار, تلفن همراه

پیش بینی افزایش فروش آیفون XS نسبت به آیفون 8

فروش آیفون XS

طبق تحقیقات اخیر پیش بینی شده است که فروش آیفون XS و آیفون XS Max به طور کلی از پرچمداران سال گذشته آیفون بیشتر خواهد بود. آیفون XS و آیفون XS Max دو گوشی جدید اپل هستند که با قیمتی همچون سری قبلی به تازگی توسط این غول آمریکایی عرضه شده اند.

فروش آیفون XS

تنها چند هفته از معرفی رسمی 3 گوشی جدید آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR می گذرد. این سه گوشی پرچمداران جدید سری 2018 اپل هستند و هر کدام در نوع خود ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. طبق تحقیقاتی که شرکت فلوری آنالیتیکس انجام داده است، فروش محصولات آیفون XS و آیفون XS Max به مراتب از آیفون 8 و 8 پلاس سال 2018 اپل بیشتر خواهد بود اما هنوز هم به پای گوشی آیفون 7 نمی رسد. Flurry Analystics‌ همچنین عنوان می‌کند که یک مقایسه مشابه نشان می‌دهد سری آیفون ایکس اس تا این جای کار در مقایسه با آیفون ایکس و آیفون 8/8 پلاس 7 درصد فروش بیشتری را تجربه کرده است.

در ادامه تحقیقات فلوری آنالیتیکس بیان شده که اکثر گوشی های آیفون XS طی این 3 ماهه و مخصوصا در روزهای پایانی سال جدید میلادی به فروش خواهند رسید. اپل همچنین قادر به مدیریت یک سهم پایدار در بازار برای فروش آخرین محصولات خود است، اما همچنین قیمت آن‌ها نیز بیشتر از گذشته شده تا سوددهی آن‌ها نیز بیش از پیش باشد. به نظر می‌رسد این استراتژی اپل است و آن‌ها در پایان سال 2018 از نظر سوددهی سالیانه مالی به جایگاه های بهتری نسبت به سال گذشته دست پیدا خواهند کرد.

میزان فروش آیفون XS

هر چند که فروش آیفون XS و آیفون XS Max می توانند درصد بیشتری نسبت به آیفون 8 و 8 پلاس داشته باشند اما به نظر نمی رسد که فروش این دو محصول به پای آیفون 7 سال 2016 اپل برسد. از نظر نفوذ در بازار، آیفون 7 (15.40 درصد) رتبه نخست را داشته، آیفون 7 پلاس (12.73 درصد) آن را دنبال می‌کند و آیفون 6 اس (12.40 درصد) نیز در جایگاه بعدی قرار دارد. مدل آیفون XS Max جایزه‌ی بهترین نمایشگر در گوشی های هوشمند را دریافت کرده است اما Consumer Report ادعا می‌کند که آن برای جایگزینی با گلکسی نوت 9 کافی نیست. همچنین این گوشی در بنجمارک انتوتو امتیاز فوق العاده دریافت کرده که گوشی را در بین سایر رقبا یک سر و گردن بالاتر قرار می دهد.

سری جدید آیفون اپل هم اکنون در ایران با قیمت بین 20 تا 40 میلیون تومان فروخته می شود.

خرید محصولات لوازم جانبی آیفون XS از وبسایت موب خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *