اخبار, تلفن همراه

پردازنده هلیو G85 مدیاتک برای گوشی های گیمینگ معرفی شد

پردازنده هلیو G85

ردمی نوت 9 شیائومی که چندی پیش رونمایی شده است ، به چیپست بازی جدید مدیاتک، هلیو G85 مجهز می شود. این تراشه ساز در حال حاضر جزئیات اصلی پیرامون SCC جدید را که هدفمند گوشی های میان رده قدرتمند است ، فاش کرده .

هلیو G85 در اصل G80 با گرافیک سریعتر است
پردازنده هلیو G85

پردازنده هلیو G85 بر پایه هلیو G80 ساخته شده است و فرکانس GPU را افزایش می دهد تا تجربه بازی را بیشتر کند. مشخصات دیگر تا حد زیادی یکسان است.

این پردازنده همانند هلیو G80 است ، بنابراین ما دو هسته Cortex-A75 با سرعت 2.0GHz و شش هسته Cortex-A55 را با سرعت 1.8 گیگاهرتز داریم.

پردازنده گرافیکی Arm Mali-G52 در حال حاضر با سرعت 1GHz کار می کند ، بیش از نرخ ساعت G80 از 950MHz.

فناوری اختصاصی HyperEngine نیز به سیلیکون جدید منتقل شده است. این اساساً یک نرم افزار بهینه سازی عملکرد است که به طور پویا CPU ، GPU و حافظه را کنترل می کند تا از عملکرد صاف در بازی های خواستار و بهره وری انرژی بهبود یافته برای گیم پلی طولانی تر برخوردار باشد.

همچنین همان پیشرفتهای اتصال را به عنوان G80 ارائه می دهد ، به شما امکان می دهد در حالی که مشغول بازی هستید بدون تماس قطعی اتصال داده ، تماسها را رد کنید.

این تراشه همچنین پشتیبانی از Wi-Fi 5 ، بلوتوث 5 را دارد و همچنین قابلیت دو سیم کارت 4G را نیز ارائه می دهد. این دستگاه می تواند بین LTE و Wi-Fi فقط 13 ms برای اتصال بدون تاخیر جابجا شود.

پردازنده هلیو G85

هلیو G85 می تواند از یک دوربین دوگانه 16MP + 16MP یا یک سنسور 48MP پشتیبانی کند.

هیچ حرفی در مرود تلفن بعدی وجود ندارد که این تراشه را در زیر کاپوت داشته باشد ، اما به احتمال زیاد این گوشی در سطح زیر 250 دلار خواهد بود. همانطور که می دانید گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با پردازنده هلیو G90T نیز یکی از سریع ترین گوشی های دنیا است و حالا هلیو G85 می تواند یک گزینه بهینه تر و پیشرفته تر از این پردازنده در دنیای گوشی های هوشمند باشد. بنابراین منتظر یک سری از گوشی های گیمینگ قدرتمند جدید با قیمت زیر 5 میلیون تومان در بازار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *