اخبار, تلفن همراه

شیائومی اولین گوشی دنیا با پردازنده اسنپدراگون 768G را معرفی می کند

اسنپدراگون 768G

ممکن است شیائومی مخفیانه نسخه جدید Speed ​​Edition Redmi K30 5G را منتشر کند که به پردازنده اسنپدراگون 768G جدید مجهز خواهد شد. این اولین گوشی است که چنین تراشه قدرتمند میان رده ای را در اختیار دارد.

این شرکت می گوید که این گوشی توسط Qualcomm Snapdragon 768G پشتیبانی می شود ، پردازنده ای که هنوز این شرکت تولید کننده چیپ اعلام نکرده است.

بعید به نظر می رسد که این گوشی به این سرعت رونمایی شود. در هر صورت ، از آنجا که گوشی جدید نوید عملکرد بیشتری نسبت به Redmi K30 5G معمولی دارد ، و احتمالاً در زیر Redmi K30 5G Pro قرار دارد ، هر دو اسنپدراگون 765G و اسنپدراگون 865 کاندیداهای احتمالی به نظر نمی رسند.

اگرچه احتمالاً اسنپدراگون 865 از نوآوری چرخه میانی برخوردار نیست ، اما به نظر می رسد که کوالکام برنامه های دیگری برای اسنپدراگون 765G دارد ، زیرا تراشه جدید به نظر می رسد جانشین آن است.

اسنپدراگون 768G

اگر اینگونه باشد ، احتمالاً تراشه جدید مبتنی بر همان معماری است و مزایای عملکرد متوسطی را ارائه می دهد. Rival MediaTek در گذشته اخیر دو تراشه را معرفی کرده است و با توجه به قیمت برخی از مارک های تجاری ظاهراً با بهترین سیلیکون Qualcomm در حال جدا شدن است ، شاید این ایده خوبی باشد که نسخه کمی به روز شده Snapdragon 765G را منتشر کنید.

اسنپدراگون 768G احتمالاً گرافیک و عملکردی بهتر را ارائه می دهد

گفته می شود برخی مشخصات اسنپدراگون 768G نیز فاش شده است. همانطور که مشکوک است ، این همچنین یک هسته ای هشت هسته ای است که احتمالاً دارای همان هسته های بهره وری است ، اما هسته های اصلی و عملکرد به روز شده اند. طبق یک شایعه ، یک هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز و دیگری با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارائه می شود.

اسنپدراگون 768G

پوستر تیزر که تراشه جدید را نشان می دهد – شیائومی می لغزد ، تراشه جدید Qualcomm میان رده ، Snapdragon 768G را آشکار می کند
پوستر تیزر تراشه جدید را نشان می دهد
سیلیکون احتمالاً دارای همان پردازنده گرافیکی Adreno 620 است ، اما سرعت ساعت آن به 750 مگاهرتز افزایش یافته است ، که 20 درصد افزایش در مقایسه با اسنپدراگون 765G است.

تراشه جدید نیز طبق معیار مشخص شده است و نتایج نشان می دهد که عملکرد آن تقریباً 10 درصد بهتر از نسخه قبلی خود خواهد بود.

نسخه Redmi K30 5G Speed ​​Edition در تاریخ 11 ماه مه پوشش خواهد داد ، به این ترتیب وقتی انتظار داریم که درباره تراشه 5G میان رده جدید Qualcomm بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *