اخبار, تلفن همراه

ویژگی هایی مختص گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ

ویژگی هایی مختص گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ

گلکسی S10 پرچمدار ساسمونگ در 2019 میلادی

در خبر قبلی 5 نکته از ویژگی های برجسته گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ را بررسی کردیم. و در این مقاله به بررسی سایر ویژگی ها می پردازیم:

ویژگی هایی مختص گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ

ویژگی هایی مختص گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ

6. با گلکسی S10 به عمق آب بروید!

اگر می خواهید به شنا بروید یا خود را در یک طوفان بدون چتر گرفتار کنید ، Galaxy S10 به لطف امتیاز ضد گرد و غبار و ضد آب IP68 در امان مانده است. این بدان معنی است که Galaxy S10 برای مقاومت در برابر غوطه وری در حداکثر 4.9 ‘(1.5 متر) آب شیرین برای حداکثر 30 دقیقه طراحی شده است. طبق توصیه سامسونگ ، حتماً با این دستگاه از ساحل یا استخر دور شوید.

7.شارژر وایرلس

سامسونگ گلکسی S10 را با شارژ وایرلس معکوس ساخته شده است ، دقیقاً با عنوان “Wireless PowerShare” نامگذاری شده است. این ویژگی باعث می شود که Galaxy S10 با سیم پیچ داخلی بی سیم خود را به یک شارژر Qi تبدیل کند. بنابراین ، کاربران می توانند شارژ باتری Galaxy S10 خود را با دستگاه های سازگار مانند هدفون های Galaxy S9 ، Galaxy Buds True Wireless In Ear یا Galaxy Watch به اشتراک بگذارند.
اما ، چگونه می توان Galaxy S10 خط را با شارژ خود رها کرد؟ خوب ، سامسونگ این آخرین تکرار را به Fast Wireless Charging 2.0 مجهز کرده است ، که به گونه ای طراحی شده است که می تواند چند ساعت با حداقل 15 دقیقه شارژ به همان روشی که یک شارژر سیمی انجام می دهد ، اضافه کند. علاوه بر این ، با Galaxy S10e ظرفیت باتری معمولی 3100mAh را پیدا خواهید کرد ، در حالی که Galaxy S10 دارای ظرفیت معمولی 3400mAh و Galaxy S10 + دارای ظرفیت معمولی 4100mAh است.

8. فیلم های HD را تماشا کنید:

این شوک نیست که سامسونگ می داند چگونه صفحه نمایش های دیدنی ایجاد کند و Galaxy S10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با نمایشگر Dynamic AMOLED Infinity-O که دارای گواهینامه HDR10 + است ، این تصاویر تصاویر واضح و پر جنب و جوش را برای تماشای فیلم HD کاملاً تولید می کند. وقتی صحبت از گلکسی S10e می شود ، می توانید از صفحه نمایش 5.8 اینچی انتظار داشته باشید که رزولوشن حداکثر 2280 x 1080 را نشان می دهد ، در حالی که گلکسی S10 و گلکسی 10+ به ترتیب 3040 x 1440 را در 6.1 و 6.4 “ارائه می دهند.
حتی بهتر ، گلکسی S10 به راحتی در چشم ها ساخته شده است ، با صفحه نمایش که باعث کاهش نور آبی و حالت بهبود یافته Android 9 Pie می شود

9. دوربین های بیشتر برای گلکسی S10 پرچمدار

برای Galaxy S10 و Galaxy S10 + :
به طور خاص ، کاربران با یک نمایشگر دوربین عقب برخورد می کنند که عکس های واضح را ضبط می کند. دوربین اول یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال 3 برابر را فراهم می کند ، دوم لنز 12MP با زاویه دید عریض و پرتره های خانوادگی با زاویه دید 12 مگاپیکسلی و سومین لنز فوق العاده گسترده ای 16 مگاپیکسلی برای عمق بیشتر میدان. اگر ترجیح می دهید به دنبال Galaxy S10e باشید ، با وجود فاقد لنز فوق العاده گسترده ای 16 مگاپیکسلی ، می توانید عکس های عالی بگیرید. علاوه بر این ، دوربین اصلی در هر مدل می تواند حداکثر 960 FPS فیلم با سرعت کم را ضبط کند.
در قسمت جلویی ، می توانید با دوربین 10 مگاپیکسلی گلکسی از سلفی های خیره کننده عکس بگیرید. به لطف دوربین عمق 8 مگاپیکسلی RGB ، می توانید عکس های جلویی را حتی با Galaxy S10 + بگیرید

10. با اتصال 5G سریعتر بروید:

وقتی از اینترنت پر سرعت با اتصال 5G استفاده می کنید ، از منحنی بمانید. برای گرفتن دستان خود در یک دوربین 5G Galaxy S10 باید تا سه ماهه دوم سال صبر کنید ، بنابراین در اطلاعیه های انتشار در وب سایت سامسونگ ثبت نام کنید.
اگر 5G معمولی نیست ، چرا باید از این مدل مراقبت کنید؟ خوب ، دومین این شبکه مرتفع شده با شرکت مخابراتی شما ، از طریق صفحات وب و برنامه های آنلاین با سرعت شگفت انگیزی امکان پذیر می شود. فقط بخاطر بسپارید ، سازندگان اولیه می توانند از سریعترین سرعتهایی که تاکنون دیده ایم بدون وقفه و تا زمانی که سایر سازندگان بازی 5G را بدست آورند ، لذت ببرند.
کدام یک از ویژگی های مورد علاقه شما در گلکسی S10 است؟ آیا چیزی وجود دارد که فکر می کنید سامسونگ از آن غافل شده است؟ آنچه را که فکر می کنید به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *