اخبار, تلفن همراه

وان پلاس Z یک گوشی میان رده با پردازنده اسنپدراگون 765g خواهد بود

وان پلاس Z حلقه گمشده در فهرست اولیه این شرکت است ، چرا که باید الگویی باشد که با راه اندازی وان پلاس 8 و 8 Pro ، افزایش قیمت ها را پشت سر بگذاریم. در ابتدا تصور می شد که این سری وان پلاس 8 Lite نامیده می شود و سری Z حتی بعداً عرضه می شود. طبق جدیدترین سخنان مربوط به موضوع ، باید در اوایل تابستان منتظر این گوشی جدید و میان رده وان پلاس باشیم.

وان پلاس Z

امروز شایعه جدید ادعا می کند وان پلاس زد با استفاده از چیپست اسنپدراگون 765 کوالکام و نه MediaTek Dimension 1000L همانطور که پیش از این تعداد بی شماری پیشنهاد کرده بود ، تولید می شود.

مشخصات فنی وان پلاس Z

به نظر می رسد که در اولین سرخ شدن ، این مسئله فقط موردی است که برخی از زبانزدها اشتباه می کنند ، اما توضیحی جایگزین در اینجا وجود دارد. بنابراین وقتی به قلمرو حدس و گمان های تأیید نشده می روند با ما همراه باشید.

چه می شود اگر تاخیر در انتشار Z در واقع به انتخاب SoC متصل شود؟ چه می شود اگر در ابتدا قرار بود وان پلاس Z در کنار 8 و 8 Pro با چیپست Dimension راه اندازی شود ، اما در این بین کوالکام با وان پلاس در تماس بود و آن را “پیشنهادی که نمی تواند رد کند” برای 765 دانست؟

از این گذشته ، وان پلاس از زمان تاسیس به طور انحصاری از تراشه های کوالکام استفاده می کند و همکاری نزدیک آن با مهندسان کوالکام تقریباً در هر رویداد یا یک نشست مطبوعاتی مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین ، آیا کوالکام به سادگی می پذیرد که شرکتی که قبلاً از آن به عنوان تأمین کننده انحصاری استفاده می کرد ، فقط دوره را تغییر دهد؟ شاید نه.

وان پلاس Z

و اگر این مورد باشد ، این تاخیر را توضیح می دهد ، زیرا این گوشی ابتدا باید با یک تراشه طراحی می شد ، و اکنون نیاز به ماژول دیگری دارد. همه کارها احتمالاً ممکن است چند ماه طول بکشد.

نکته تاسف آور اینجاست که به نظر می رسد Dimension 1000 و 1000L تراشه های بسیار قدرتمند تری نسبت به اسنپدراگون 765 دارند ، بنابراین اگر دومی انتخاب شود ، امیدواریم که بهینه سازی های نرم افزار وان پلاس اطمینان حاصل کند که وان پلاس Z از سرعت کمتری نسبت به یک 8 یا 8 Pro.

مثل همیشه ، تمامی این صحبت ها هنوز به صورت قطعی تایید نشده و انتظار داریم که طی هفته های آینده اطلاعات بیشتری از وان پلاس Z عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *