اخبار, تلفن همراه

وان پلاس 7 پرو با 12 گیگابایت رم عرضه می شود

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو ، جدیدترین گوشی وان پلاس در گیک بنچ رویت شد. این گوشی بر اساس آخرین آمار به دست آمده به پردازنده اسنپدراگون 855 و همچنین رم 12 گیگابایتی مجهز می شود. سایر اطلاعات مشخص شده در گیک بنچ را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

وان پلاس 7 پرو

حدود 2 ماه است که شایعات بسیار زیادی در مورد مشخصات فنی ، طراحی، قیمت و حتی جزییات سخت افزاری وان پلاس 7 پرو منتشر می شود اما هنوز این گوشی استثنایی توسط شرکت چینی وان پلاس رونمایی نشده است. هر چند که طبق قرار قبلی با به تعویق افتادن زمان رونمایی از گوشی، تاریخ عرضه آن 24 اردیبهشت ماه تخمین زده شده است. حال تنها 2 هفته مانده به رونمایی رسمی این گوشی، اطلاعات جدید آن در وبسایت GeekBench رویت شده که نشان می دهد گوشی وان پلاس 7 پرو تا چه اندازه قدرتمند و بی رقیب خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از وان پلاس 7 ، این گوشی با سخت افزار بسیار قدرتمند وارد بازار خواهد شد. کد نیم مدل این گوشی Oneplus GM1917 است و به پردازنده اسنپدراگون 855 و همچنین میزان 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین از سوی دیگر سیستم عامل گوشی نیز اندروید 9 پای است. امتیاز های به دست آمده توسط این گوشی در تست گیک بنچ برای تست های تک هسته پردازنده و چند هسته ای پردازنده 3551 و 11012 بوده که گوشی را در رده های بالایی قرار می دهد.

هر آن چیزی که تا به حال در مورد وان پلاس 7 پرو شنیدیم خبر از مجهز شدن دوربین سه گانه با سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و همچنین به کار گیری یک صفحه نمایش بزرگ با میزان 92 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه (که این رقم به نوع خود یک رکورد محسوب می شود)، اندازه 6.7 اینچی و کیفیت فوق العاده کواد اچ دی می دهد. از سوی دیگر اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار داده شده و خبری از ناچ صفحه نمایش نیست، با این اوصاف یک دوربین سلفی پاپ آپ روی گوشی قرار خواهد گرفت. باتری مورد استفاده در وان پلاس 7 پرو بر اساس جزییات منتشر شده قبلی، یک باتری 4000 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و شارژ معکوس خواهد بود.

با توجه به جزییات مشخص شده، به نظر نمی رسد که وان پلاس روی گوشی جدید خود بتواند قیمت را در پایین ترین حد ممکن نگه دارد، و گوشی با قیمتی فراتر از 800 دلار به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *