اخبار, تلفن همراه

وان پلاس 7 پرو با دوربین استثنایی رونمایی می شود

وان پلاس 7 پرو

مشخصات فنی و اطلاعات مربوط به دوربین گوشی وان پلاس 7 پرو فاش شد. گوشی جدید وان پلاس امروز طی مراسمی در کشور چین رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 7 پرو

شرکت وان پلاس اعلام کرده که گوشی جدید پرچمدار خود را به نام وان پلاس 7 پرو ، امروز رونمایی خواهد کرد. در اطلاعات منتشر شده مربوط به این گوشی به دوربین 48 مگاپیمسلی 3 گانه آن اشاره شده که می تواند نقطه عطف گوشی مورد نظر باشد.

مشخصات فنی وان پلاس 7 پرو

این طور که اطلاعات مربوط به گوشی مشخص کرده اند، دارای سخت افزار قدرتمندی است، روی آن یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز 16 مگپیکسلی اولترا واید کار گذاشته شده است.این اطلاعات دوربین٬ با اطلاعات دوربین سه گانه نسخه 5 جی این گوشی که وان پلاس ۷ پرو ۵ جی نام دارد یکسان خواهد بود.

قلب تپنده این گوشی ، پردازنده نسل نهایی کوالکام، اسنپدراگون 855 است که وظیفه پردازش قوی سیستم را بر عهده دارد. احتمالا این پردازنده 8 هسته ای از نوع 4 هسته قدرتی و 4 هسته  ذخیره انرژی باشد. یکی از نکات جالب موجود روی این گوشی استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ است که در خبرهای گذشته نیز به آن اشاره کرده بودیم. وان پلاس که به مجهز کردن گوشی های خود به صفحه نمایش با بیشترین میزان نسبت با بدنه اصلی معروف است برای این که رکورد خود را حفظ کند از دوربین سلفی پاپ آپ روی وان پلاس 7 بهره برده. هرچند روی گوشی وان پلاس معمولی دوربین پاپ آپی وجود ندارد و تنها دارای یک نمایشگر با بریدگی بالای صفحه نمایش خواهد بود. علاوه بر این٬ نمایشگر مدل پرو از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که می‌تواند از آن یک گوشی ایده‌آل برای گیمینگ بسازد.

همچنین این که وان پلاس به روال خود برای معرفی گوشی های پرچمدار با قیمت پایین ادامه داده و به نظر می رسد که گوشی وان پلاس 7 پرو را نیز در همین مسیر با قیمت پایین تری نسبت به پرچمداران رقبا، وارد بازار کند. با این حال باز هم نسبت به نسخه های وان پلاس 6 ، قیمتی بالاتر خواهد داشت. هر چند هنوز هم فاصله خود را با هواوی پی 30 و گلکسی اس 10 حفظ می کند.

دوست داران گوشی های وان پلاس در کشور ما نیز کم نیستند، به دلیل کیفیت بالا و قیمت متوسط این گوشی ها، خریداران بسیار زیادی را پس از هواوی و شیائومی به خود جلب کرده است. باید منتظر بمانیم تا گوشی وان پلاس 7 پرو امروز رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *