اخبار, تلفن همراه

وان پلاس 7 پرو ، سریع ترین گوشی پرچمدار دنیا خواهد بود

وان پلاس 7 پرو

بی شک وان پلاس 7 پرو را می توان یکی از سریع ترین گوشی های پرچمدار دنیا در سال 2019 نامید. این گوشی در تست های پیش رو نیز بنابر ادعای سازندگان آن ، امتیاز عالی خواهد گرفت.

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو نیز درست مانند سایر پرچمداران قدرتمند سال 2019، به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز خواهد، این پردازنده البته روی گوشی وان پلاس 7 پرو با جایگزین شدن تراشه های قدرتمند تر و همچنین ارتقاء یافته شده، سرعت بیشتری نسبت به دیگر پرچمداران سال 2019 خواهد داشت. البته می توان این ادعا را بر اساس استفاده UFS 3.0 روی گوشی ، قطعی دانست. هر چند که باید تا رونمایی رسمی گوشی وان پلاس 7 پرو منتظر بمانیم.

چرا وان پلاس 7 پرو انقدر سریع است

UFS3 جدید ترین نوع تکنولوژی به کار رفته در گوشی های پرچمدار نسل جدید سال 2019 خواهد بود، این تکنولوژی سرعت نوشتن روی حافظه را تا چند برابر افزایش می دهد و در کل سرعت لود شدن سیستم عامل و حتی زمان پاسخ‌دهی گوشی نسبت به دستورات لمسی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین حافظه‌های UFS 3.0 برای گوشی های گیمینگ فوق‌العاده هستند و به لطف آن‌ها بارگذاری بازی‌های گرافیکی سنگین زمان بسیار کمتری در مقایسه با قبل خواهد برد.

البته تا قبل از این تنها انتظار می رفت که فقط گوشی های گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای گوشی هایی باشند که از تکنولوژی UFS 3.0 بهره می برند، اما در هیچکدام از این سه نسل چنین اتفاقی نیفتاد و تنها گوشی که به چنین سیستمی مجهز بود، گوشی گلکسی فولد، گوشی هوشمند تاشو سامسونگ بود. حال شاید این شرکت وان پلاس باشد که با عرضه وان پلاس 7 پرو ، اولین گوشی رونمایی شده با تکنولوژی حافظه UFS 3.0 لقب بگیرد. هرچند هر دو گوشی گلکسی فولد سامسونگ و وان پلاس 7 پرو به زودی رونمایی می شوند، اما این که کدام یک لقب اولین گوشی قدرتمند و پرسرعت جهان را در اختیار بگیرند، مشخص نیست.

بر اساس شایعات، وان پلاس 7 نسخه‌ای ارتقا یافته در مقایسه با وان پلاس 6 تی خواهد بود،‌ اما سری پرو قرار است به ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی مجهز شود. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از یک نمایشگر AMOLED دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل اشاره کرد. مجهز شدن به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپی دیگر ویژگی‌های مهم وان پلاس 7 پرو به شمار می‌روند.

این گوشی بسیار گران قیمت تر از گوشی هایی است که تا کنون وان پلاس به بازار عرضه کرده، شاید حتی با فاصله 2 برابر قیمت وان پلاس 6 به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *