اخبار, تلفن همراه

وان پلاس 7 با دوربین 48 مگاپیکسلی، در نسخه اصلی رونمایی شد

وان پلاس 7

نسخه اصلی گوشی وان پلاس 7 با دوربین 48 مگاپیکسلی و همچنین پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی شد. در ادامه مشخصات فنی و قیمت این گوشی پرچمدار را بررسی خواهیم کرد.

وان پلاس 7

وان پلاس 2 مدل از گوشی های خود را در رده های قدرتمند و ارزان قیمت تر رونمایی کرد. اولین گوشی وان پلاس 7 پرو و دومی وان پلاس است که می توان آن را یک پرچمدار ارزان قیمت نامید.

مشخصات فنی وان پلاس 7

وان پلاس 7 برای این که نسبت به وان پلاس 7 پرو ارزان قیمت تر باشد، به سخت افزاری نزدیک به گوشی وان پلاس 6 تی و وان پلاس 7 پرو مجهز شده است. این گوشی را یکی از پیشگامان صفحه نمایش های قدرتمند ، با دارا بودن نمایشگر 6.41 اینچی فول اچ دی پلاس و مدل امولد اپتیک باید نامید.

و در مورد تراشه نیز این قضیه صدق می‌کند؛ این گوشی از همان تراشه‌ی اسنپدراگون 855 به کار رفته در مدل پرو خود بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی آن بر پایه‌ی استاندارد UFS 3.0 است که می‌تواند عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد. این گوشی با دو پیکربندی متفاوت عرضه خواهد شد که شامل 6/8 گیگ رم و 128/256 گیگ حافظه‌ی داخلی می‌شود. وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو اولین گوشی هایی هستند که از تکنولوژی UFS 3.0 بهره میبرند، بنابراین می توان آن ها را سریع ترین گوشی دنیا نامید.

یک دوربین سه گانه به عنوان دوربین اصلی روی گوشی سوار شده است که از دو لنز 48 مگاپیکسلی و لنز کمکی واید انگل و لنز سوم تشخیص عمق بهره می برد. از نظر نرم افزاری این گوشی به پیشرفته ترین و هوشمند ترین امکانات عکسبرداری و فیلم برداری مجهز است. از جمله این امکانات می توان به اولترا شات و سوپر رزولوشن اشاره کرد. همچنین حالت های فیلم برداری سوپر اسلو نیز با کیفیت های 1080 و 720 روی آن موجود خواهد بود.

در جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد که می‌تواند ویدیوهای فول اچ دی ضبط کند. این دوربین از لرزشگیر الکتریکی نیز بهره می‌برد. درست همانند مدل پرو، این نسخه نیز به اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط شرکت دالبی مجهز شده که کیفیت صوتی عالی را ارائه می‌کند. باتری و فناوری شارژ این گوشی نیز مشابه مدل 6 تی سال گذشته است: این به معنای حضور یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 20 وات است. بنابراین در کنار یک پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ، یک باتری قابل قبول نیز قرار داده شده تا نیاز های کاربران را در زمان استفاده طولانی از دستگاه براورده کند.

وان پلاس، گوشی مدل 7 خود را در دو رنگ خاکستری و قرمز عرضه خواهد کرد. هنوز قیمت این مدل مشخص نشده است اما انتظار می رود دستگاه با قیمتی نزدیک به 850 دلار وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *