اخبار, تلفن همراه

هواوی p40 گوشی پرچمدار هواوی با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی هواوی p40

گوشی سری هواوی p40 در سه نسخه هواوی p40 ، p40 پرو و p40 پرو پلاس رونمایی شد. هر سه گوشی دارای دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژر بی سیم بسیار سریع هستند و البته قیمت بسیار نجومی دارند.

دوباره زمان آن سال رسیده، هواوی و لایکا فصل جدیدی را در عکاسی از تلفن های هوشمند آغاز می کنند. سازنده تلفن های هوشمند همچنین در بهبود سخت افزار در جلوی پرچمداران P40 خود کارهای زیادی انجام داده و در سرعت شارژ بی سیم به نقطه عطف جدیدی رسیده است.

هواوی P40 پرو

گوشی هواوی p40

هواوی P40 پرو از P30 و Mate 30 الهام گرفته ، اما از نظر ویژگی ها از هر دو آنها پیشی می گیرد. درایو معمول هواوی برای بهینه سازی دوربین مانند گذشته قوی است ، اما امسال این شرکت برای بهبود صفحه نمایش نیز کارهای زیادی انجام داد.

آن را “نمایشگر سرریز” با چهار لبه خمیده می نامد ، و همه طرف ها به قاب گوشی خم می شوند. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه این است که از شکاف گسترده و به سمت سوراخ پانچ کوچکتر (اگر واقعاً “کوچک” نباشد) رفته است. این دوربین جلوی دوربین 32 مگاپیکسلی (قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K @ 60fps) را دارد که در نهایت دارای فوکوس اتوماتیک است – فکر می کنیم برای سلفی های با کیفیت خوب بسیار حیاتی است.

پنل OLED 6.58 اینچی از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. وضوح تصویر آن 1200 2 2،640 پیکسل است. اسکنر صورت در جلو به عنوان روشی جایگزین برای اطمینان از پرداخت ها در نظر گرفته شده.

بهترین ویژگی هواوی P40 پرو سخت افزار دوربین آن است. دوربین اصلی دارای سنسور 1 / 1.28 اینچ – بزرگتر از حتی 1.33/1 گلکسی S20 Ultra است. دارای رزولوشن 50MP و فیلتر رنگ RYYB است. هواوی Octa Phase Detection AF را تبلیغ می کند ، بدین معنی که 100٪ پیکسل ها فوکوس خودکار تشخیص فاز را پشتیبانی می کنند. اپتیک ها شامل تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) و دیافراگم f / 1.9 است.

هواوی طراحی پریسکوپ را برای دوربین زوم از P30 حفظ می کند. فاصله کانونی آن 125 میلی متر است و دارای سنسور 12MP RYYB و OIS است. هواوی این “بزرگنمایی 5 برابر” را برچسب گذاری می کند ، اما این موارد می تواند کمی گیج کننده باشد ، بنابراین به جای آن روی میلی متر ها تمرکز کنید.

گوشی هواوی p40

دوربین لنز زاویه ای فوق العاده از سنسور 40 مگاپیکسلی و لنز 18 میلی متر f / 1.8 برخوردار است. همچنین در پشت یک سنسور 3D Time of Flight (ToF) به همراه سنسور دمای رنگ قرار دارد.

مهارت ویدئوگرافی P40 پرو شامل ضبط ویدئو 4K @ 60fps است. ویژگی Super Video Telephoto Video برای تقویت OIS در دسترس است. دوربین ultrawide می تواند از فیلم های HDR فیلمبرداری کند و می تواند ISO را در تاریکی تا 51200 افزایش دهد. این گوشی با وجود گذشت زمان 4K و سرعت فیلمبرداری با سرعت 7،680 فریم در ثانیه می تواند کند شود.

 

باتری

هواوی P40 پرو از باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. با سرعت شارژ بی سیم 27W Mate 30 پرو مطابقت دارد. این تلفن همچنین می تواند در حدود 40W از USB-C شارژ شود.

P40 پرو از گرد و غبار و مقاومت در برابر آب (IP68) است و در چندین رنگ مشکی ، سفید ، نقره ای و طلایی در دسترس خواهد بود.

هواوی P40 پرو از 7 آوریل با شروع از 1000 یورو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت قابل دسترسی خواهد بود. ذخیره سازی قابل گسترش است ، اما باید از کارت های جدید هواوی NanoMemory 2 استفاده کنید. حتی اگر آن کارت ها یکی از اسلات های سیم کارت را به خود اختصاص دهند ، هنوز هم می توانید دو خط فعال داشته باشید زیرا تلفن های P40 دارای eSIM هستند.

هواوی P40 با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد ، P40 پرو می افزاید: پنل 90 هرتز ، دوربین کاملاً 5 برابر

هواوی P40

گوشی هواوی

هواوی در مورد اندازه و شکل صفحه نمایش روی پرو انتخابی انجام داد و همه آن را دوست ندارند. هواوی P40 به عنوان گزینه ای جایگزین است که هزینه کمتری برای راه اندازی آن دارد. در سالهای گذشته ، مدل غیر پرو همیشه مانند یک گوشی متوسط در نظر گرفته می شد اما امسال داستان کمی متفاوت است.

این صفحه نمایش OLED به لطف صفحه نمایش 6.1 اینچی کاملاً فشرده تر است (هرچند شیشه ای که در بالای آن قرار گرفته است) و دارای وضوح تصویر 1080p + می باشد ، بنابراین از لحاظ وضوح آن به پرو نزدیک است. نرخ تازه سازی بالا و فقط استاندارد 60Hz را ارائه می دهد.

دوربین اصلی در پشت همان ماژول 50 مگاپیکسلی “Ultra Vision” با سنسور فوق العاده بزرگ 1 / 1.28 “است .این دوربین سلفی دارای سنسور 32MP است اما ویژگی فوکوس خودکار را از دست می دهد (هنوز هم قادر به ضبط ویدئوی 4K در 60fps است) اسکنر چهره IR در قسمت جلویی وجود ندارد ، اما این گوشی دارای خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش بزرگتر است.

دوربین بزرگنمایی دارای لنز 80 میلی متری با OIS و سنسور 8 مگاپیکسلی است ، در دوربین ultraide از سنسور 16 مگاپیکسلی و لنزهای 17 میلی متری استفاده شده است. اینها در اصل همان مشخصات دوربین های P30 و Mate 30 tele و ultrawide هستند.

مانند Pro ، Huawei P40 از چیپست Kirin 990 5G بهره می برد. علاوه بر مودم 5G یکپارچه ، این تراشه همچنین از مزایای پروسه 7nm + EUV (990 4G بر روی یک فرآیند 7nm قدیمی تر ساخته شده است). با این حال ، مدل Pro دارای سیستم 4 لایه SuperCool (فیلم گرافنی + محفظه بخار) است که وانیل P40 فاقد آن است.

مدل پایه دارای محافظت اساسی در برابر برخورد گرد و غبار و پاشش آب ، IP53 است.

باتری با ظرفیت 3،800 میلی آمپر ساعت کمی کوچکتر است و در کل شارژ بی سیم را از دست می دهد و فقط به شارژ سیمی 22.5W متکی است.

گوشی هواوی

Huawei P40 با رونمایی از 7 آوریل 800 یورو هزینه خواهد داشت ، فقط یک پیکربندی حافظه در دسترس است : 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه 128 گیگابایتی. اگر ک

ارت NanoMemory 2 دریافت کردید ، می توانید فضای ذخیره بیشتری اضافه کنید.
هواوی P40 با دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شد ، P40 Pro می افزاید: پنل 90 هرتز ، دوربین کاملاً 5 برابر

نرم افزار

هواوی در حال راه اندازی تلفن های جدید خود با اندروید 10 و AppGallery خود است. امروز ، این شرکت از ویژگی ها و مشارکت های جدیدی برای گسترش بستر نرم افزاری خود و جایگزینی بخش عمده اکوسیستم ارائه شده توسط گوگل خبر داد.

MeeTime یک برنامه تماس صوتی و تصویری با اشتراک گذاری صفحه است. همچنین می تواند به عنوان یک پلت فرم پخش فیلم برای سایر محصولات ، به عنوان مثال هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های اکشن و برنامه ها (به عنوان مثال می توان از آن برای پشتیبانی مشتری استفاده کرد).

Celia دستیار صوتی جدیدی است که از انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. این می تواند از کارهای اصلی (به عنوان مثال اضافه کردن یادآوری ، برقراری تماس) از ویژگی های دارای هوش مصنوعی مانند لنزهای AI و خرید لمسی AI استفاده کند.

هواوی برای داشتن پروتکل شبیه به Google Cast با چندین شرکت (از جمله TCL) همکاری کرد. همچنین سیستمی برای اشتراک گذاری محتوای بی سیم ساده بین دستگاه ها ایجاد کرده است. Onehop اتصالات بار اول را ساده می کند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *