اخبار, تلفن همراه

هواوی Nova 6 فصل جدیدی از گوشی های هوشمند

هواوی Nova 6 فصل جدیدی از گوشی های هوشمند

فصل جدید اسمارت فون ها با ورود هواوی Nova 6

در تاریخ 5 دسامبر ، هواوی فصل جدیدی از سبد گوشی های هوشمند 5G خود را آغاز کرد و یک گوشی هوشمند جدید 5G – هواوی Nova 6 با قابلیت 5G را به همراه نوا 6 (4G) و نوا 6 SE در چین راه اندازی کرد. هواوی به تازگی از نوا 6 ، نوا 6 5G رونمایی کرده است. در مواجهه با تلفن جدید ، ممکن است در مورد آن سؤالات بسیاری داشته باشید. به عنوان مثال ، آیا هوآوی nova 6 از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می کند؟ آیا هواوی نوا 6 از شارژ سریع پشتیبانی می کند؟ در اینجا به سؤالات زیر نگاه کنید و پاسخ خواهید یافت.

هواوی Nova 6 و طراحی جالب آن

طراحی این گوشی جنبه دیگری دارد که باعث می شود گوشی به یک پرچمدار واقعی تبدیل شود و بدنه شیشه ای چهار بعدی منحنی زیبا از سری Nova 6 5G و 4G آن را در چهار گزینه رنگ حیرت انگیز و درخشان کند. هواوی نوا 6 5G به ویژه از خرد 5G خود بهره می برد ، بنابراین از جدیدترین راه حل تراشه 7 نانومتری شرکت Kirin 990 + Balong 5000 پشتیبانی می کند که از هر دو شبکه 5G SA / NSA دو حالته پشتیبانی می کند و امکان پردازش سریع برنامه ها را فراهم می کند. از طرف دیگر ، هواوی نوا 6 با پشتیبانی Kirin 990 و Nova 6 SE از Kirin 810 تغذیه می شود. هر دو Nova 6 5G و Nova 6 دارای نمایشگر 6.57 اینچی Full HD + با طراحی سوراخ پانچ دو به دو دوربین جلو شامل یک سنسور 32 مگاپیکسلی و دوربین جدید با زاویه دید 105 درجه ای برای گرفتن یک گروه بزرگ در جلو و همچنین سوپر شب هستند. صحنه 2.0 برای عکسهای سلفی روشن تر در محیط های تاریک می باشد.همانطور که توسط DXOMARK اعلام شده است ، دوربین جلوی نوا 6 5G در بالاترین و تاکنون بهترین تلفن هوشمند دوربین سلفی در بازار است. تنظیم دوربین سه گانه در قسمت عقب نشانگر حداکثر تجربه دوربین متشکل از یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی ، یک دوربین زاویه دید 120 درجه ای ، یک دوربین تله 3X است که توسط یک سنسور فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED پشتیبانی می شود. در حالی که Nova 6 SE دارای یک دوربین چهارگانه است که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است. از طرف باتری ، این هواوی نوا 6 5G و نوا 6 (4G) به باتری های 4200mAh و 4100mAh مجهز شده اند که با شارژ سریع 40W می توان آن را شارژ کرد. هر دو گوشی از یک سیستم دفع گرمائی 13 لایه و طراحی لوله گرمایی دوگانه استفاده می کنند تا فضای داخلی را تحت پردازش شدید خنک نگه دارد. عملکرد گوشی به مشخصات سخت افزاری آن بستگی دارد ، اما می تواند با نرم افزار آن بهبود ببخشد ، به همین دلیل سری Huawei Nova 6 با جدیدترین EMUI 10 با ارائه UI جدید ، ویژگی های بیشتر و بهبود تجربه کلی کاربر ، آخرین نسخه EMUI 10 را اجرا می کند.

هواوی Nova 6 یک گوشی تاثیر گذار در یک نگاه

هواوی نوا 6 یک گوشی هوشمند میان رده است که می تواند هر نوع مصرف کننده را با مشخصات خاص و قوی خود تحت تأثیر قرار دهد.  صفحه نمایش  این گوشی می تواند برای کاربران چشمگیر باشد. دوربین های دارای چهار تنظیم پشت بسیار عالی هستند. دارای مقدار زیادی باتری و فضای ذخیره سازی است. هم چنین از نظر عملکرد ، هیچ نقصی قابل مشاهده نیست. به جز اسلات ترکیبی ، هیچ اشکال عمده ای در این اسمارت فون وجود ندارد. گوشی هوشمند هواوی نوا 6 بر روی سیستم عامل Android v10 (Q) اجرا می شود. این تلفن از پردازنده Octa core (2.86 گیگاهرتز ، دو هسته ای ، Cortex A76 + 2.09 گیگاهرتز ، دو هسته ای ، قشر A76 + 1.86 گیگاهرتز ، چهار هسته ای ، قشر A55) بهره می برد. روی چیپست HiSilicon Kirin 990 اجرا می شود. دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.گوشی هوشمند هواوی نوا 6 دارای نمایشگر LCD LTPS است. اندازه گیری آن 162.6 میلی متر در 75.7 میلی متر x 8.5 میلی متر و وزن آن 197 گرم است. صفحه نمایش با وضوح 1080 x 2400 پیکسل و تراکم پیکسل 401 دارد. در قسمت جلوی دوربین ، خریداران از دوربین 32 مگاپیکسلی 8 مگاپیکسلی Dual Front بهره می برند و در قسمت عقب ، دوربین 40MP + 8MP + 8MP وجود دارد که دارای ویژگی هایی مانند Focus است. از این باتری 4100 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. از ویژگی های اتصال در تلفن هوشمند می توان به WiFi ، Bluetooth ، GPS ، Volte ، NFC و موارد دیگر اشاره کرد.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Nova6 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *