اخبار, تلفن همراه

هواوی پی اسمارت زد به زودی با دوربین پاپ آپ رونمایی خواهد شد

هواوی پی اسمارت زد

هواوی بار دیگر قصد رونمایی یک محصول جدید به نام هواوی پی اسمارت زد را دارد. این گوشی آن طور که به نظر می رسد دارای مشخصات گوشی میان رده قدرتمند با دوربین پاپ آپ خواهد بود. در ادامه سایر مشخصات فنی فاش شده از این گوشی با قیمت مناسب را بررسی خواهیم کرد.

هواوی پی اسمارت زد

هواوی سال 2019 را با گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار و گوشی تاشو هواوی میت ایکس آغاز کرد. در ادامه این شرکت گوشی های متنوع و با قیمت عالی روانه بازار کرد. اما گوشی جدیدی که خبر رونمایی آن از هواوی به گوشی می رسد کمی با سایر گوشی های این شرکت متفاوت است، چرا که به نظر می رسد هواوی پی اسمارت زد اولین گوشی باشد که با دوربین پاپ آپ توسط هواوی رونمایی خواهد شد. دوربین پاپ آپ راهکار شرکت های تولید گوشی هوشمند برای خلاص شدن از شر میزان صفحه نمایش کم نسبت به بدنه است، این راهکار می تواند درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه را تا 10 درصد افزایش دهد، بنابراین هواوی نیز که همواره در این زمینه پیشگام بوده، سعی کرده تا بتواند گزینه دوربین پاپ آپ را زودتر از سایر رقبا روی گوشی هوشمند پی اسمارت زد وارد بازار کند.

طراحی ظاهری، مشخصات فنی و قیمت احتمالی هواوی پی اسمارت زد

اگرچه هنوز اطلاعات دقیق تری از طراحی و مشخصات فنی این گوشی در دست نیست، اما می توان انتظار داشت که طبق رندرهای موجود، صفجه نمایش این گوشی بیشترین میزان نسبت را بر بدنه گوشی داشته باشد. این گوشی سنت شکن، بر خلاف سایر گوشی های بازار که دارای دوربین حفره ای یا ناچ صفحه نمایش هستند، از یک دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد. کیفیت صفحه نمایش آن فول اچ دی پلاس با اندازه 6.59 اینچی است که به نظر گوشی بزرگی می آید. هر چند که نسبت اندازه صفحه نمایش 19.5 به 9 خواهد بود. با این اوصاف احتمال می دهیم که حسگر اثر انگشت هنوز هم به صورت زیر صفحه نمایش در این گوشی دیده نشود و باز هم در پشت گوشی جاسازی خواهد شد.

درباره سخت افزار داخلی هواوی پی اسمارت زد ، باید به تراشه کایرین 710 و 4 گیگ رم با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کنیم. دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 است و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در پشت، همراه با یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی، مشخصات اپتیک این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

باتری این گوشی قدرتمند، یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بوده و همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید 9 پای با رابط کاربری EMUI 9 خواهد بود. همانطور که گفتیم این گوشی با همه تفاسیر، در بین گوشی های ارزان قیمت بازار قرار می گیرد، چرا که تنها 180 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *