اخبار, تلفن همراه

هواوی پی اسمارت زد ، اولین گوشی با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شد

هواوی پی اسمارت زد

هواوی پی اسمارت زد اولین گوشی دارای دوربین سلفی پاپ آپ در دنیا امروز رونمایی شد. مشخصات فنی، قیمت، طراحی و رنگ های گوشی هواوی پی اسمارت زد را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

هواوی پی اسمارت زد

این گوشی ، اولین گوشی با دوربین سلفی پاپ آپ در دنیا ، البته بدون حضور رسانه ها رونمایی شد. این گوشی را می توان یکی از بهترین میان رده های هواوی با ابزارهای کاربردی و استثنایی نامید.

در قاب پشتی این دیوایس از بافت دوگانه استفاده شده تا ظاهری شبیه به گوشی‌های پیکسل گوگل بگیرد. روی این قاب یک ماژول دوربین دوگانه همراه با یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد. به جز این٬ هواوی ظاهرا قصد دارد یک گوشی جدید با شکل شمایلی مشابه با هواوی پی اسمارت زد را نیز عرضه کند که به جای این اسکنر معمولی٬ از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه برخوردار است.

سخت افزار و طراحی هواوی پی اسمارت زد

دوربین سلفی پاپ آپ موجود روی گوشی ، با کیفیت ثبت تصاویر 16 مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته است. البته هواوی ادعا کرده که دوربین پاپ آپ می تواند تنها در عرض 1 ثانیه باز شده و به طور کلی بیش از 100 هزار بار باز و بسته شود. این ادعا برای گوشی ریلمی ایکس حداقل دو برابر مقدار موجود روی هواوی پی اسمارت زد است. دوربین اصلی گوشی نیز از یک ساختار دو لنز 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است که البته از یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته با قابلیت ثبت تصاویر حرفه ای و بالانس شده بهره می برند. در این حالت میتواند عکس‌های پرتره‌ی شما را روتوش کند و همچنین بیش از 55 صحنه را در 22 بخش مختلف شناسایی کند.

هواوی پی اسمارت زد به یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که از طریق درگاه USB نوع C شارژ می‌شود. رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید 9 پای در راس بخش نرم افزاری آن است و تراشه‌ی کایرین 710 اف با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت از طریق اسلات میکرو اس دی) را نیز می‌توان زیر قاب آن یافت.

قیمت هواوی پی اسمارت زد را می توان یکی از موارد جذابیت این گوشی نامید، چرا که با قیمت 280 دلاری می توان آن را یک گوشی کاملا اقتصادی با قدرت نامیدهرچند خود این کمپانی چینی هنوز حرفی از قیمت به زبان نیاورده است. علاوه بر این٬ شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی٬ سبز یا آبی خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *