اخبار, تلفن همراه

هواوی وای 6 پرو 2019 توسط شرکت هواوی رونمایی شد

هواوی وای 6 پرو 2019 توسط شرکت هواوی رونمایی شد

هواوی وای 6 پرو 2019، یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت و جدید هواوی چند ساعت پیش رونمایی شد. این گوشی رقیب جدیدی برای گوشی های میان رده و پایین رده شرکت های سامسونگ و شیائومی است. در ادامه مشخصات این گوشی ارزان قیمت را بررسی می کنیم.

هواوی وای 6 پرو 2019

هواوی وای 6 پرو 2019 همانطور که از برپسب قیمتی آن مشخص است به یک پردازنده مدیاتک هلیو ای 22 مجهز شده است. در سال 2019 اغلب گوشی های ارزان قیمت و میان رده شرکت های چینی به چنین پردازنده های مجهز می شوند تا هم قیمت پایین داشته باشند و هم از لحاظ کارایی جدید و هوشمند باشند. البته برای یک گوشی در این سطح انتظار داشتیم که اسکنر اثر انگشت نیز قرار داده شود که اینطور نشد و گوشی بدون این سیستم وارد بازار خواهد شد.

مشخصات فنی هواوی وای 6 پرو 2019

هلیو ای 22 دارای فرکانس 2 گیگاهرتزی است و به یک پردازنده گرافیکی پاور وی آر مجهز شده است. روی این گوشی مشخصات فنی دیگری نیز مشاهده می شود که از جمله آن می توان به رم 3 گیگ، حافظه داخلی 32 گیگ، قابلیت مشابه face id ، و یک باتری 3000 میلی آمپری در ساعت اشاره کرد. همچنین این گوشی از اینترنت نسل 4 نیز پشتیبانی می کند.

اگر نگاهی به بدنه گوشی بیندازیم، یک دوربین تک لنز 13 مگاپیکسلی مشاهده می کنیم. همچنین دوربین سلفی گوشی نیز 8 مگاپیکسل قدرت دارد. همچنین از نظر سیستم عامل، این گوشی ارزان قیمت به اندروید 9 پای مجهز شده که می توان یکی از نقاط قوت گوشی نام برد. چرا که اکثر گوشی های پایین رده در سال 2019، اندرویدی بیشتر از نسخه 8.1.1 نداشتند.

قیمتی که برای گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 در نظر گرفته شده است عددی برابر با 130 دلار خواهد بود که قیمت بسیار مناسبی به نظر می رسد. گوشی هواوی وای 6 پرو 2019 همچنین از این هفته در کشور های شرق آسیا و سپس در اروپا در دسترس قرار می گیرد و فروش آن به سرعت از حدود 10 روز آینده آغاز خواهد شد.

هواوی امسال می تواند با تولید و عرضه گوشی های هوشمند متنوع در سه رده پرچمدار، میان رده و ارزان قیمت با کیفیت بالا، بازار را تسخیر کند و رتبه اول سامسونگ را نیز در فروش گوشی های هوشمند به نام خود بزند. باید ببینیم که پس از رونمایی سری جدید گوشی های هواوی پی 30 چه امکاناتی روی این دست از گوشی ها به کار برده می شود و آیا هواوی امسال میتواند به عنوان بهترین پرچمدار سال 2019، از گلکسی اس 10 جدید سامسونگ پیشی بگیرد یا خیر.

شرکت هواوی در حال حاضر دومین شرکت برتر از نظر تولید و فروش گوشی های هوشمند، پس از سامسونگ قرار دارد. سامسونگ نیز هفته آینده از سری جدید گوشی های خود، گلکسی اس 10 که در 4 مدل متفاوت عرضه می شود، رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *