اخبار, تلفن همراه

هواوی نوا 5 ، میان رده ای دیگر از هواوی، به زودی عرضه می شود

شرکت هواوی به دنبال عرضه هواوی نوا 5 ، سری میان رده پرقدرت خود تا ماه آینده است. بر این اساس مشخصات فنی و اطلاعات سخت افزاری هواوی نوا 5 منتشر شده که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. البته در کنار نوا 5 گوشی هواوی نوا 5 آی نیز منتشر خواهد شد.

هواوی نوا 5

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که هر دو گوشی جدید هواوی تنها در کمتر از یک ماه آینده ابتدا در چین رونمایی می شوند. هر چند که هنوز مشخص نیست که نام هر دو گوشی به طور دقیق چه خواهد بود اما آن طور که مشخص است یک نسخه به نام هواوی نوا 5 و نسخه ای دیگر به نام هواوی نوا 5 پرو عرضه می شود.

در کنار مشخصات لو رفته از هر دو گوشی ،و تصاویری از کاور آن نیز در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده ساختار بدنه و نوع طراحی آن خواهد بود. از این عکس‌ها می‌توان دریافت که گوشی، حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد؛ ولی حاشیه بخش زیرین یا به اصطلاح چانه‌ی آن، به وضوح پهن‌تر است. از قاب محافظ گوشی هم می‌توان به چیدمان عمودی دوربین‌های عقب و وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی پی برد.

مشخصات فنی و طراحی ظاهری هواوی نوا 5

مشخصات فنی و طراحی ظاهری گوشی نشان می دهد که این گوشی یکی از قدرتمند ترین میان رده های هواوی خواهد بود. همانطور که سری هواوی نوا 4 را می توان بهترین گوشی های میان رده هواوی در سال 2018 نامید، این گوشی نیز می تواند لغب بهترین میان رده هواوی در سال 2019 را به خود اختصاص دهد، هر چند که با تحریم های انجام شده آمریکا بر هواوی ، شانس عرضه گوشی های جدیدتر در هواوی کمتر خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.39 اینچی، پردازنده داخلی کایرین 980، دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 30 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است و از جمله بهترین خصوصیت آن می توان به شارژر 44 سوپر شارژ 44 واتی اشاره کرد. هر چند هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده اما می توان انتظار داشت که قیمت آن تقریبا 200 تا 300 دلار بیشتر از هواوی نوا 4 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *