تلفن همراه

هواوی نوا 4 ، فراتر از یک گوشی هوشمند

هواوی نوا 4 ، فراتر از یک گوشی هوشمند

هواوی نوا 4 جدیدترین سری گوشی های هوشمند میان رده هواوی است که با وجود خصوصیات و مشخصات استثنایی بیشتر شبیه به یک دستگاه پرچمدار است. در ادامه مشخصات کلی ، طراحی و قیمت گوشی را بررسی می کنیم.

هواوی نوا 4

هواوی نوا 4 اولین سری نوا است که از نمایشگر bezelles استفاده می کند. این نمایشگر دارای ساختار منحصر به فرد و چشم نوازی است به گونه ای که با نگاه اول انگار بدنه و صفحه نمایش در یک راستا ساخته شده اند و غیر قابل جدا شدن هستند. نوا 4 برای افرادی که با یک صفحه نمایش متوسط کنار نمی‌آیند و به صورت جدی قصد تماشای فیلم یا انجام بازی با گوشی را دارند، این محصول انتخابی مناسب به نظر می‌رسد.

پانچ دیسپلی یکی دیگر از قابلیت های موجود روی این گوشی است. این قابلیت منحصر به فرد طراحی صفحه نمایش را چند برابر بهینه کرده است. همچنین با وجود این قابلیت می توان یک دوربین 25 مگاپیکسلی را به صورت کامل زیر صفحه نمایش پنهان کرد به گونه ای که تنها یک دایره کوچک در گوشه مانیتور برای لنز آن جای گرفته است.

هواوی نوا 4 در مدل هایی با سطح متفاوت تعریف شده است، به طور مثال در مدل قوی تر این گوشی یک دوربین 3 گانه 48 مگاپیکسلی + دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار داده شده است، اما در مدل های دیگر دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی وجود ندارد و به جای آن یک دوربین 20 مگاپیکسل جای داده شده است. وجود حافظه ROM و RAM قابل قبول 8GB+128GB باعث خواهد شد تا کاربر مشکل کمبود حافظه نداشته باشد و بازی‌های با حجم و گرافیک بالا بدون کوچک‌ترین مشکلی در این گوشی اجرا شوند.

هواوی همچنین نشان داده که حتی در مدل های میان رده خود نیز قوانین یک پرچمدار را پیاده می کند. آنطور که در سری نسل قبل گوشی نوا ، یعنی نوا 3 مشخص بود، در گوشی هایی با چنین سطحی نمی توان انتظار داشت که از سخت افزار قدرتمند بهره ببرند، اما هواوی چیز دیگری را برای مشتری عرضه می کرد. گوشی که می توان به عنوان یک پرچمدار از آن استفاده کرد.

مشخصات فنی هواوی نوا 4

در ادامه باید بگوییم که این گوشی میان رده از یک تراشه پرچمدار به نام کایرین 970 بهره می برد. به یک رم 8 گیگ و 128 گیگ حافظه داخلی نیز مجهز است. بنابراین باید انتظارهای فوق العاده ای از سرعت این گوشی داشت. چرا که رم 8 و تراشه کایریان 970 هوشمند را در پرچمداران سال 2018 میدیدم.

هواوی نوا 4

از سوی دیگر همانطور که گفته شد هواوی نوا 4 به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی یا 20 مگاپیکسلی مجهز می شود در حالی که یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در اختیار دارد. آیا این گوشی شما را به آینده خواهد برد؟ بله، نوا 4 به گونه ای طراحی شده که یک میان رده در سال 2020 را به ما نشان دهد! چرا که به احتمال زیاد تمامی گوشی های میان رده در سال 2020 به چنین سیستم های سخت افزاری مجهز خواهند شد.در دوربین سلفی این گوشی، قابلیت AI beautification، حالت‌های مختلف آرایشی و همچنین ظاهری وجود خواهد داشت و این حس را القا می‌کند که یک تیم آرایشگر حرفه‌ای روی شما کار کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *